GosiaM Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Wymiary i litraż: 60x35x45, czyli około 94litrów Filtracja, rodzaje filtra: Fluval 3 Plus Oświetlenie: Standardowe oświetlenie 2x15 watt, ze zwykłymi świetlówkami. Podłoże: Aktualnie zwykły żwirek, docelowo na ziemi ogrodowej Dekoracje: Korzenie, kawałki kokosa Fauna: (zwierzęta) 3 dorosłe gupiki + trochę młodych, 5 zbrojników niebieskich, niechciane ślimaki Flora: hmm, jest . Ogólnie nie znam się, dostałam, wsadziłam, może się przyjmą Nawozy, CO2, preparaty: Pewnie nie będzie. Akwarium jest w trakcie tworzenia. Powstaje, żeby udowodnić mojemu facetowi, że nie inwestując góry pieniędzy w akwarium można mieć śliczny zbiornik. No i tu też jest prośba do Was o porady, co z tym dalej. Trochę poczytałam, trochę pooglądałam, coś wiem, jeszcze więcej nie wiem. Akwarium obecnie kosztowało mnie mniej więcej 30zł i mam nadzieję, ze kwota ta dużo nie podskoczy Akwarium stoi zalane około 40dni. Zwierzęta pływają od kolo tygodnia. Dlaczego "Eksperymentarium"? Dlatego, że się uczę Mała porcja zdjęć: Roślinki (z prośbą o identyfikacje): Proszę o KONSTRUKTYWNĄ krytykę. Pozdrawiam GosiaM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...