Skocz do zawartości

[94l] Eksperymentarium


GosiaM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wymiary i litraż: 60x35x45, czyli około 94litrów

Filtracja, rodzaje filtra: Fluval 3 Plus

Oświetlenie: Standardowe oświetlenie 2x15 watt, ze zwykłymi świetlówkami.

Podłoże: Aktualnie zwykły żwirek, docelowo na ziemi ogrodowej

Dekoracje: Korzenie, kawałki kokosa

Fauna: (zwierzęta) 3 dorosłe gupiki + trochę młodych, 5 zbrojników niebieskich, niechciane ślimaki ;)

Flora: hmm, jest ;). Ogólnie nie znam się, dostałam, wsadziłam, może się przyjmą :)

Nawozy, CO2, preparaty: Pewnie nie będzie.

 

Akwarium jest w trakcie tworzenia. Powstaje, żeby udowodnić mojemu facetowi, że nie inwestując góry pieniędzy w akwarium można mieć śliczny zbiornik. No i tu też jest prośba do Was o porady, co z tym dalej. Trochę poczytałam, trochę pooglądałam, coś wiem, jeszcze więcej nie wiem. :)

Akwarium obecnie kosztowało mnie mniej więcej 30zł i mam nadzieję, ze kwota ta dużo nie podskoczy :)

Akwarium stoi zalane około 40dni. Zwierzęta pływają od kolo tygodnia. 

Dlaczego "Eksperymentarium"? Dlatego, że się uczę :)

 

Mała porcja zdjęć:

 

e9itqq.jpg
21blzcn.jpg


 

Roślinki (z prośbą o identyfikacje):

bhj6z8.jpg
jijcb7.jpg

v42mup.jpg

x1ejqw.jpg

241knzr.jpg

167p1k3.jpg


 

 

Proszę o KONSTRUKTYWNĄ krytykę. ;)

 

Pozdrawiam

GosiaM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Podłoże: Aktualnie zwykły żwirek, docelowo na ziemi ogrodowej


Jak już musisz użyć tej ziemi (chociaż jest zbędna przy obecnym zielsku) to zamiast przykrywać ją żwirkiem użyj piasku- jest tańszy, a odpowiedni dla wszystich ryb. Czego nie można powiedzieć o żwirku...

Zbrojniki to za duże ryby na tak krótki zbiornik. Może i litraż to "aż" 94L, ale powierzchnia dna jest niewiele większa aniżeli w standard 54/63L. Tak więc te ryby do wydania.