Skocz do zawartości

[160l ] Moje pierwsze akwarium.


invisible
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Chciałbym zaprezentować Wam moje pierwsze akwarium.

Posiadam je od około 4 miesięcy, jestem zupełnym amatorem, a moja niewielka wiedza pochodzi tylko z czytania postów, poradników itp. Zapraszam.

 

 

"160 litrów"

-wymiary- 100x40x40

-oświetlenie- 1W/litr , 4x39W ,Sylvania 6500, 10000, 6500, 8500

-filtr Zewnętrzny Eheim 2424, (wkłady- gąbki i matrix) "w planach dodatkowo filtr wewnętrzny Aquaball lub Biopower"

-Butla CO2 + dyfuzor ze spiekiem (24/7)

-Lampa UV 18W

 

-obsada:

10x neon czerwony,

5x otosek

2x kirysek Sterby

5x gupik

4x Modrook Słoneczny

10x do 15x krewetki

 

-rośliny:

Hemianthus callitrichoides,

Hemianthus micranthemoides,

Echinodorus tenellus,

Eleocharis parvula,

Eleocharis acicularis,

Rotala rotundifolia,

Bacopa monnieri,

Ludwigia Repens,

Wgłębka wodna

Pelia subwassertang,

Glossostigma (coś nie może się przyjąć :/ )

 

- Parametry wody ( Testy kropelkowe JBL )

PH- 7.0

KH- 10

GH- 18

NO2- 0

NO3- 20

PO4- 2

FE- 0.5

 

-Zwirek kwarcowy 2-4 mm, pod nim substrat JBL Aquabasis plus, dodatkowo powkładane kulki JBL Kugeln Balls.

Do nawożenia stosuję serię Easy Life tj, Carbo, Kalium Potassium, ferro, Profito. Kiedyś chciałbym przejść na sole, ale to już wyższa liga :)

 

I to by było chyba na tyle.

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania, doradzania, krytykowania :)

 

Dołączona grafika

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

Na wstępie powiem, że wizualnie akwarium prezentuje się baaaardzo ładnie i estetycznie :)

Ale mam kilka wątpliwości...

 

 

 

-oświetlenie- 1W/litr , 4x39W ,Sylvania 6500, 10000, 6500, 8500