Skocz do zawartości

Problem z paletkami ( zółta woda, ciemne paletki)


vatras
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Założyłem akwarium z rybkami ( gł. paletki ) 

Mam je już 3 tygodnie. Z wodą mam takie problem, że jest brudna ( żółta ) , pomimo dobrego traktowania i podmiana wody. Bakterie zaczepiłem, Miałem filtr wewnętrzny lecz wymieniłem go na zewnętrzny ( deszczownica ) . Dałem do niego przez 1,5 tygodnie torf ( powód żółtej wody?) , oraz wkład  Ceram bio

 

Paletki cały czas są w jednym miejscu i praktycznie się nie ruszają, mało jedzą i niektóre zaczynają ciemnieć i często ocierają się o liście , akwarium. 

 

Bałem się, że może ryby mają za mało powietrza więc teraz podłączyłem drugi filtr ( stary wewnętrzny ) 

 

Poza paletkami jest kilka kirysków, glonojady. 

 

Proszę o wskazówki bo jak widać jestem trochę zielony. 

 

Jeśli jest potrzeba o zdjęcia to proszę pisać 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zadaj konkretne pytanie, dodaj czytelne zdjęcie całego zbiornika, dodaj czytelne zdjęcie problemu(chora ryba, marniejąca roślina, glon, itp.)
2. Podaj dokładny wymiar zbiornika – szerokość, długość oraz wysokość.
- 80x35x60 - 170 l 

3. Opisz jakie posiadasz oświetlenie(świetlówki T8, T5 lub inne(jakie) – ile mają Wat, jaka firma, itp., dokładnie wszystko co o nich wiesz - lumeny, kelwiny, bla..., bla,... bla.), ile godzin jest włączone.
- świetlówki 2x 20 W

4. Napisz jak długo funkcjonuje twój zbiornik – kiedy go założyłeś, zrestartowałeś, itp.

-3 tygodnie