Skocz do zawartości

Akwarium 45- 54l


Mizek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co dać do akwarium 60x30x30 z filterem kaskadowym.
Mam juz bojownika i chciałem dokupić jakieś krewetki ( gdzieś czytałem ze glonojadów do tak małych się nie daje lepiej dać krewetki ) ale nie wiem czy bojownik ich nie zje :P nie jest agresywny bo pływa z dwoma głupikami ( które mogę oddać znajomemu ) chciałem trzybać jakieś fajne kolorowe rybki :) (Jestem początkującym akwarystą)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bojki mają bardzo różne charaktery i niektóre mogą normalnie żyć z krewetkami, a niektóre potrafią wytargać z muszli dorosłą helenkę. Spróbować możesz, ale nikt Ci tu nie napisze, że na 100% będzie w porządku. Żeby dobrać ryby, jak i krewetki opisz zbiornik według schematu: http://forum.superakwarium.pl/topic/1063-zanim-za%C5%82o%C5%BCysz-nowy-temat-przeczytaj/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

OK więc się poprawię :) 
akwarium 60x30x30  ( zalane do wysokości 25-28 cm )
filtr zewnętrzny minikani 80
grzałka

oświetlenie LED

PH = 7 
DG = 8 
Temp = 26-27

Aktualnie mam tam bojownika 
Chciałem kupić krewetki bo ponoć zbrojniki do większych akwariów
Chciałem coś ładnego i kolorowego :)
Jakie do tego roślny ( wiem że do krewetek jakieś mchy )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

myslalem zeby bojkowi kupic z 2 samiczki

Za mały litraż na harem Bojowników.

Ja bym się sugerował tym co napisał Splend, oddałbym "Bojka" i dołożył stadko Krewetek (niestety jestem z tych, którzy mają niemiłe doświadczenia w trzymaniu w jednym baniaku Bojowników z Krewetkami).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A haremik 1+2 ? (czytalem ze 45l powinno starczyc) i do tego krewetki ?

Napiszę krótko jak było u mnie.