Szayel Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 (edited) No więc.. Zakupiłem dziś na allegro swoje pierwsze akwarium o pojemności 60l (60x30x33) i jako, że nie mam doświadczenia z takimi rzeczami to chciałbym się poradzić co dokładnie mogę do takiego akwarium dać by było dobrze. Czytałem już wiele tematów, wiele o rybkach i jestem też skłonny do dalszej nauki, ale cenię sobie też zdanie ludzi bardziej doświadczonych. Wiem, że istnieją już takie tematy, ale każdy ma swoje indywidualne potrzeby, akwaria, sprzęt i pytania. Tak więc w akwarium miał będę: pokrywę oświetleniową z świetlówką 15W, grzałkę 100wat z termostatem, filtr 200l/h. To tak z tych rzeczy na pewno najbardziej ważnych. Co do moich "potrzeb" to nie chciałbym hodować jakiejś jednej większej rybki czy samych malutkich. Chciałbym mieć trochę tych rybek z różnych rodzajów. Czytałem, że można hodować bojowniki 1 samca i 2 samice i do tego dodać jakieś inne rybki jeszcze. Osobiście podoba mi się bojownik bezbronny - karłowaty: http://rybyakwariowe.eu/media/bojownik-bezbronny-karlowaty-ryba-akwariowa.jpg Czy można właśnie je tak trzymać w tym akwarium? 1+2 z innymi rybkami? Czytałem, że mogę dać do tego ok 5 otosek i kilka mniejszych rybek typu np.neonka. Będzie to razem wszystko współgrało? Jakie jeszcze podobne zestawienia mógłbym zastosować? Jestem bardzo otwarty na propozycje i serdecznie z góry dziękuję za wszelkie rady! Edited April 10, 2014 by Szayel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek1702 Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Jakie parametry wody? Nie powinno sie mieszać biotopów. Pisze się NEON. Filtr słabiutki, nie wyrobi z biologią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...