Skocz do zawartości

akwarium 112L


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jakiś rok temu zacząłem swą przygodę z akwarystyką kupując akwarium 60l. Teraz kupiłem akwarium 112l w dosyć fajnej cenie. Szczerze mówiąc to jestem początkujący i prosiłbym o porady. Chciałbym wystartować z tym akwarium tylko zastanawiam się nad biotopem, podłożem i obsadą żeby to jakoś wszystko było zgrane. Może podpowiecie jaki lepszy i łatwiejszy w utrzymaniu do tej pojemności będzie biotop? chciałbym też aby były jakieś roślinki. póki co to ze sprzętu mam: 

- Akwarium 112l

- filtr kupiłem niedawno eheim profesional 2224 (czy wystarczy do tego akwarium?) 

- oświetlenie jakie jest w pokrywie to Polamp 18W 6500K t8 i aqua glo 20W t8 i świeci na kolor fioletowy (czy oświetlenie wystarczy czy mam zmienić?) 

- dostałem również żwir rzeczny ale mam już taki w 60l i mi się znudził chciałbym już coś innego w sumie 60l zostawiam i nic w nim nie będę zmieniał.

- ogrzewanie 150 W które dostałem wraz z akwa...

Czekam na podpowiedzi jakieś z góry dziękuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach