Skocz do zawartości

Nowe akwarium, padające rybki


Hazard
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na forum

 

Jestem początkującym akwarystą i same kłopoty od początku już prawie połowa rybek nowo zakupionych mi padła a ja nie widziałem żadnej przyczyny (oprócz Kakadu której coś wyskoczyło na oku). a wiec 8 marca wpuściłem pierwsze rybki. Dojrzewanie przeprowadzone książkowo, miesiąc ponad stało bez rybek akwarium, padło do tej pory 11 Neonów Czerwonych i Kakadu samiczka i Samiec teraz ma coś na oku

 

1. Litraż zbiornika.

112l
2. Kiedy został założony / czy dojrzewał 2-3 tygodnie bez ryb.

5 Luty założenie, 8 marzec wpuszczenie pierwszych rybek
3. Rodzaj i model filtra / czy jest włączony cały czas.

Unimax 250 tak
4. Gatunki i ilość ryb.

20 Neonow było, jest 9 Kakadu 2 + 1 zostało 1 + 1 (samiec ma cos na oku)
5. Ilość i rodzaj roślin.

Dużo
6. Inne sprzęty: co2, napowietrzanie, grzałka itp.

grzałka 150
7. Stosowane nawozy, pokarmy, preparaty itp.

makcro micro carbo
8. Parametry wody (no2, no3, ph, kh, gh, po4 itp.).

No2 0 no3 20 ph 7,5 gh 8 po4 1,5
9. Temperatura w zbiorniku.

25
10. Jak wyglądają porządki w akwarium (podmiana wody, odmulanie, czyszczenie filtra).

Podmiana co tydzien 25 litrow RO3 plus 5 l kranówka
11. Problem jaki mamy z podopiecznymi (objawy, od kiedy zaobserwowane).

Codziennie rano odławiałem po 1 do 2 NEonów bez jakiś objawów teraz Kakadu ma coś na okupost-20701-0-97484900-1395345854_thumb.jpg
12. Zdjęcie chorej rybki.

Edytowane przez Hazard
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ph mocno za wysokie na te ryby, jest sporo niewiadomych. 

Wiem że jest za wysokie, ale czy to może uśmiercać rybki ? Sporo ? Przecież wszystko rozpisałem i foto dodałem.

 

 

 

Ile mikro lejesz i co to za środek, ile carbo i jakie

 

 

Blue Line carbo codziennie 2 siki i na przemian micro i makro co dzień po siku.

 

 

 

jak czyścisz filtr oraz jakie ma wkłady