Skocz do zawartości

Początkujący akwarysta- założenie akwarium 112 lub 128l.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich akwarystów.

Na wstępie mówię od razu, że jestem zielony w temacie akwarystyki i zwracam się do wszystkich członków forum z prośbą o pomoc w (czym by innym) ZAŁOŻENIU AKWARIUM.
Ostatnio bardzo mi się spodobały akwaria i chciałbym sobie założyć własne.
Nie mam jednak zielonego pojęcia czy doświadczenia w tym temacie- a nie chciałbym później być niemile zaskoczony, że coś spieprzyłem. Jedyna moja wiedza w tym temacie to co wyczytałem w internecie i na YouTubie - nie daję jednak 100% wiary wujowi Google i chciałbym zasięgnąć informacji od autentycznych akwarystów.
Tak więc, po gruntownym przeglądzie mojego domu znalazłem miejsce w moim pokoju gdzie mógłbym zakwaterować zbiornik z rybkami.
Interesuje mnie zbiornik ok 100l- 112l lub 128l  pasuje mi super. Co o tym sądzicie??
Dalej nie wiem kompletnie jaki filtr (wewnętrzny, zewnętrzny, jakieś kubełki, kaskady...), pompki, termostaty napowietrzacze, rośliny, o rybach to już nie wspomnę.
Prosiłbym was radę w tej kwestii. Powiedzcie co bym potrzebował i jak to widzicie.
a wszelkie rady i opinie będę wdzięczny.

Na koniec wrzucam kilka linków z ofertami z neta- co o tym sądzicie, chłam czy się nada. Czy warto, czy coś pozmieniać???


http://akwarystyka-sklep.na.allegro.pl/akwarium-112l-ap-czarne-mega-wyposazenie-pro-2-i4022840611.html

http://allegro.pl/112-zestaw-akwarium-112l-profil-full-wypo-gratisy-i3999385645.html?utm_source=archiwum_allegro&utm_medium=Offers&utm_campaign=Product&utm_term=Dom+i+Ogr%C3%B3d-5_Zwierz%C4%99ta-1528_Akwarystyka-1118_Akwaria+i+zestawy-5338_Zestawy-28048

http://allegro.pl/akwarium-128l-80x40x40cm-proste-mata-4-gratisy-i4004071634.htmlhttp://www.zoologiczny.sklep.pl/Diversa_Startup_80_zestaw_akwariowy_112L_prostokatny_kolor_czarny__25_72___13129

 

http://www.rybarium.pl/jbl-cristalprofi-e701-greenline-energooszczedny-filtr-kubelkowy.html