Skocz do zawartości

Problem z roślinami.


Moris
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zbiornik 60l.

Filtr Eheim 2213

Podłoże to zwykły drobny żwirek
Oświetlenie T5 6500K 13W i T8 6400K 15 W .

 

Witam, posiadam akwarium 3miesiące ,na początku wszystko było dobrze z tymi roślinami :
-Vallisneria(nie wiem co to był za gatunek)
-Cryptocoryne wendtii brown

-Cryptocoryne (zielona)

-Bacopa Caroliniana

-Rogatek
-microsorium thin leaf

-microsorium windelov

 

Jednak teraz nie chcą rosnąć, gniją i połowe z tych roślin musiałem wyrzucić. Pytam więc czy potrzebne jest nawożenie czegoś i co byście mi poradzili żeby roślinki były zdrowe i piękne!????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obsada : Gupiki ,neony innesa, kirysek, glonojad,danio różowe.(To mi polecili w sklepie akwarystycznym)
Parametrów wody nie sprawdzałem ponieważ nie mam sprzętu.(Jestem Początkujący) Powiem tyle że pH=6,5-7
Myślałem nad tym zestawem nawozu:
http://allegro.pl/zestaw-wszystkich-potrzebnych-nawozow-do-akwarium-i4000603931.html#tabsAnchor
Czy jest on konieczny w moim przypadku i czy te nawozy nie będą działać negatywnie na moje rybki???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile ten twój zbiornik działa, bo coś nie chcesz nam tutaj tego napisać. ;) Jeżeli jest świeży to możliwe że roślinki się adaptują i odczuwają skutki dojrzewania zbiornika, albo braki w nawożeniu tak jak napisał Sławek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj opini na internecie o tych nawozach, jak jest początkującym to polecał bym ci stosowanie gotowych preparatów np. Aqua Art'u. Jeżeli nie masz testów, a i też nie znajdziesz opini o nich na internecie to nie będziesz wiedział czy faktycznie dostarczają to co tam pisze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość