Skocz do zawartości

Szukam "opiekuna" który mi pomoże przy akwarium.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie, jestem początkujący i nie chcę źle prowadzić mojego akwarium, potrzebuje kogoś kto by mógłby ze mną porozmawiać o tym i wytłumaczyć parę rzeczy, mam 3 welony. Jeżeli ktoś miałby czas i mógł zostać takim moim "wirtualnym opiekunem" do akwarium to bardzo bym prosił by dał znać, pozdrawiam serdecznie

 

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest dobry pomysł.

Jak znam życie, jako potencjalny opiekun zgłosi się osoba, która przeczytała kilka tematów i myśli, że wie wszystko, bo raczej nikt poważny się tego nie podejmie.

 

Jak wogóle wyobrażasz sobie taką opiekę? Czy tak, że zamiast czytać forum będziesz kogoś na pw męczyć każdą rzeczą, którą mogłeś wyczytać?

Wszystko czego potrzebujesz, było juz na 99% napisane.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są łatwiejsze sposoby komunikacji, gg chociażby, przeglądam tematy, i jako początkujący połowy terminów nie rozumiem, dodatkowo z czego zauważyłem, każde akwarium z różnymi rybami wymaga różnej opieki, dlatego po prostu chciałem żeby ktoś obeznany poświęcił mi chwilę czasu. Zresztą nie chcę się też z każdym dzielić warunkami akwarium, bo jestem pewien, że zostanę od razu skrytykowany doszczętnie... I proszę nie mówić że nie, bo przejrzałem już chyba wszystkie możliwe fora, tematy dla początkujących, którzy tak jak ja potrzebowali pomocy, a zostali zjechani tekstami typu "Po co się w ogóle wziąłeś za artystkę (akwarystykę?), zamęczysz te ryby itd itd...". Mam również pająki, i jestem użytkownikiem forum arachnea, tam jest nawet poświęcony temu dział, i początkujący piszą, i przydzielają im opiekunów, z którymi są na bieżąco w kontakcie.

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość