cobra_1994 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 To moje pierwsze akwa - stary około 06.2013 Wymiary:-Zbiornik 200L : (100x40x50)Oświetlenie:High-Lite-45WDay Lite - 45WOgrzewanie:-Grzałka 150WFiltracja:-Tetra ex901Podłoże:- żwirek płukanyOzdoby:- dwa korzenie- machońFlora: Cięzko mi określic.. (będą napewno dokupowane)Obsada: (cały czas na etapie wprowadzania) 4x Skalar4x mieczyk 7x neon czerwony 6x kirys panda 3x pielęgniczka Ramireza (Planuje jeszcze dokupić ok 30-40 neonów oraz ok. 10 latarników) Parametry z paska: No3mg/l = 10No2mg/l = 0 GH = >7KH = 6-7PH = 7,2Cl2mg = 0 Moja prośba jest taka . Jako że jestem nowicjuszem w akwarystyce. Prosiłbym o porade na temat roślinności w moim akwarium . Chodzi mi ogólnie o rośniny które mogłyby mi sie ładnie ukorzenić w piasku. Chodzi mi również o obsade ,co byście mi jeszcze polecali ? Dodam ,ze posiadam parke skalarów ponieważ tydzień temu miałem tarło.Niestety nie umiałem sie z tym jeszcze obejść i na drugi dzien było juz po Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...