Skocz do zawartości

.::Pytanie dot. obsady , roślin i całego osprzętu::.


koberka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowa na tym forum ( a właściwie reaktywuje stare konto :) ) , więc wszystkich pozdrawiam.

Zbiornik 60 l 60x30x30

Proponowana przeze mnie obsada:

10-15 neonków innesa (ławica)

5 kirysków panda lub 2-3 helenki , lub krewetki (jako czyściciele)

1+2/3 zmienniak plamisty (platka) jako królewski lud w akwarium.

 

Rośliny: Szczerze? Nie znam się na tym proponujcie ! Tylko  łatwe w pielęgnacji!

 

Filtr: Aquael kaskada FZN 2

Grzałka : 25W

Napowietrzacz : mam zamiar kupić doradźcie mi o jakim przepływie.

 

W sprawie roślin trzeba stosować Co2 i jakieś specjalne lampy czy witaminy ?

 

Jaki żwirek , na jaką grubość?

 

Czy coś jeszcze? O czymś zapomniałam , pominęłam ?

 

 Docelowo ma być 25 C.

 

PS. Baniaczek jeszcze nie gotowy , zaczyna się dla mnie wyższa szkoła jazdy i póki co nawet woda nie stoi :D

Proszę o wyrozumiałość dopiero zaczynam . 

 

 

kapio0987 Dziękuje za radę czy mogłabym zamiast platek mieć prętnika karłowatego , wiem że to nie ten biotop , ale z bojka rezygnuje miałam haremy typu 1+2/3 (haremy były dwa najpierw 1+2 pózniej 1+3 caly czas się biły :/ )

Edytowane przez koberka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odradzam platki miałem i często musiałem zmieniać przez nie wodę.15 neonów i 5 kirysków oraz może jeden bojownik.

Podłoże piach koniecznie jeśli chcesz kiryski.Rośliny:żabienice(ładna jest tropica) cryptocoryny,moczarka,anubias i jakiś mech.

 

Jeszcze pytanie odnośnie roślin( na razie obsada taka sama) może być: Anubias ,Nurzaniec , Bakopa ,Kabomba , Echinodorus , Sagittaria , mech jawajski , moczarka , żabienica?? 

 

Jakich roślin się pozbyć , które na sam początek są zbyt trudne? Które wywalić ze względu na inne wymagania niż rybki??

 

 

 

Nikt nic już nie napiszę???

Edytowane przez koberka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach