Skocz do zawartości

Zestaw 112 l - jako pierwsze akwarium?


anaveronika
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zajrzałam tu dziś po raz pierwszy i już widzę jak pochopnie zgodziłam się na akwarium dla dziecka. Od razu dodam, ze jestem kompletnie zielona w temacie akwarystyki a akwarium u kogoś widziałam ze 3 razy w życiu. Czy taki zestaw http://allegro.pl/akwarium-112l-ap-czarne-mega-wyposazenie-pro-2-i3606325391.html będzie już kompletny jeśli chodzi o wyposażenie? Czy coś do tego jeszcze trzeba dokupić? I czy te 112 l to nie za dużo?

Jeszcze nie zastanawiałam się nad roślinami i rybkami, tzn. ma być zielono a ryby kolorowe  :) ale biorąc pod uwagę ile pracy mnie czeka i czasu to zajmie to doczytam odpowiednie działy. 

Proszę o podpowiedzi.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam akwaria proste, a nie profilowane. Proste są też tańsze i nie zniekształcają obrazu :) Akwarium 112l to chyba najlepszy litraż dla początkującego. Zestaw  najlepiej skomponować samemu, w większości zestawów na allegro wyposażenie to chiński szajs.

Ze standardowymi pokrywami buszu roślinnego mieś raczej nie będziesz (chyba że rośliny cieniolubne), ponieważ pokrywy te maja słabe oświetlenie. Poczytaj najpierw podklejone tematy w tym dziale. O obsadach znajduje się dział na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

 

Na początku polecę sklep Trzmiel. Sam robię w nim zakupy, jak i kilku moich znajomych. 

 

Filtr w tym zestawie jest dość lipny, więc szykuj się na nowy. Co do podłoża, poczytaj forum. Jest wiele opcji, to samo tyczy się obsady. 

I następna ważna informacja - jaką masz wodę w kranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach