Skocz do zawartości

Pierwsze akwa i co dalej


krzysiachek21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem totalnym amatorem akwarystyki a chciałbym założyć fajne akwarium.

Mam 2 akwaria jedno dostałem od kumpla w pełni wyposażone a drugie kupiłem żeby samemu spróbować.

Parametry pierwszego tzn. od kumpla

dł. 45cm sz.33 cm wys. 35

grzałka - TETRA HT 50

fitr wew.-  SERA FIL 60

Obsada

Błyszczyk parański x2

Kirysek pstry x3

Miedzik obrzeżony x2

Tetra cesarska x2

Zbrojnik lamparci x1 ale jego już przełożyłem do drugiego akwa bo ma ok. 20 cm

 

Parametry drugiego kupione

profilowane dł. 100 cm, sz. 31 /45 wys.40

grzałka Aquael 100 W

filtr wew. ATTMAN  AT F201

oświetlenie 2 x 18 w

 

Chciałbym to akwarium założyć w jakimś konkretnum biotopie a podobają mi się akwa ze sporą ilścią kamienia i trochę roślin. Jaki Biotop by do tego pasował i czy zbrojnik też tam może żyć bo nie chce go oddawać.

Jaka obsada i rośliny a może inny osprzęt?

dodaje zdjęcie co już zrobiłem.

post-18463-0-83246300-1381677214_thumb.jpg

Pozdrawiam

Edytowane przez Gagatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak lubisz kamienie to może malawi. Ale zbrojnik tam nie pasuje.Dużo kamieni,rośliny to anubiasy. Ryby pyszczaki.

Albo czarne wody ameryki dużo korzeni woda w kolorze herbacianym :).Ładne ryby większy wybór roślin. Zbrojnik  chyba nie pasuje za małe akwarium z tego co wiem lamparci rośnie do 50 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach