Skocz do zawartości

Obsada akwarium


Sebcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Jestem amatorem to moje drugie akwarium ale troche większe... bo ma 112litrów...

Wyposażyłem je ostatnio w rybki ale nie wiemczy nie jestich za dużo... booczyiście Pan w akwarystycznym namawiał i ciągle mówił że spokojnie moglo by być ich więcej.... dodatkowo dodam, że coś wcina iniszczy mi rośliny doradzcie...

 

3x Danio
8x Neon Inessa
7x Neon Czarny
2x Brzanka Rekinia

2x Bocja wspaniała

3x Glonojad
2x Kirisek Panda
1x Labeo

1x Kosiarka

10x Brzanka Sumatrzańska

 

- mi się wydaje po tym jak patrze na akwariumże jestich troche zadużo, fakt roślinki są bardzo małe iraczej wszystkie rybki są młdoe i małe...

 

Pisownia!

Edytowane przez nemo130
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu dużo mówić masz jeden wielki cyrk na kółkach. Powinieneś iść do tego "speca" co Ci wcisnął te ryby i nagadać mu że jest kłamliwym oszustem. A sam masz nauczkę, że najpierw kupujesz ryby, a potem starasz się dowiedzieć czy dana obsada jest odpowiednia. Poczytaj w necie o wymaganiach Twoich ryb, a sam się przekonasz jak jest.

 

Brzanki rekinie, bocje, kosiarka, labeo do oddania czym prędzej.

Brzanki sumatrzańskie mogą zostać pod warunkiem, że oddasz wszystkie inne ryby bo dla nich robi się "brzankaria" czyli zbiorniki jednogatunkowe.

Danio, neonki, kiryski to ryby stadne\ławicowe.

Glonojady? Ciekawe czy czasem nie wcisnął Gibbicepsów.

To tak po krótce odnośnie ryb.

 

Masz ryby z różnymi wymaganiami co do parametrów wody. Bez ich znajomości ciężko powiedzieć co tak na prawdę z tej Twojej "zupy rybnej" mogłoby zostać. Co nie zmienia faktu, że prawie wszystko i tak do oddania.

Edytowane przez szymx007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Brzanki rekinie, bocje, kosiarka, labeo do oddania czym prędzej.

 

a czemu akurat te do oddania, wkasnie te najbardziej mi sie podobaja ze wszystkich....