seriousspl Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 (edited) Witam Was serdecznie. Jestem początkującym akwarystą. Zamówiłem już akwarium, grzałkę, filtr i podłożę, a dokładnie :http://allegro.pl/bazalt-czarny-grys-bazaltowy-2-4-mm-1kg-i3588548499.htmlhttp://allegro.pl/super-mini-grzalka-z-termostatem-25w-do-25l-i3593486859.htmlhttp://allegro.pl/aquael-aquaszut-filtr-pat-mini-akwarium-10-120l-i3574527321.htmlhttp://allegro.pl/akwarium-z-pokrywa-25l-wroclaw-sosnowiec-i3555715275.htmlDo tego kupuję roślinki takie jak:- Moczarka- Rogatek sztywny- Limnophila sessilifloraDo tego, planuję kupić jakiś korzeń, ponieważ obsada ma wyglądać tak:- 1 Bojowniczek syjamski, samiec- 8 krewetek red cherry- 2-4 ślimaki helenkiCzy moglibyście mi powiedzieć, czy cały "Zestaw" jest dobrany prawidłowo, oraz czy obsada jest w porządku? Oraz prosiłbym was o pomoc w sprawie korzenia - jaki kupić do takiego akwarium. Oraz czy w takim akwarium, mogę trzymać np jakiś zamek itp. PozdrawiamEdit:Według mnie grzałka jest ok. To co zrobić aby krewetek bojownik nie zjadł? I czy ślimaki będą bezpieczne, oraz co one w sumie robią?Jeżeli czas od napisania ostatniego postu nie przekracza 24h, oraz nie został on poprzedzony postem innego użytkownika, należy używać opcji „edytuj”./ Luna / Edited October 7, 2013 by Luna Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinakolada Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Musisz dać korzeni + gęsto obsadzić akwarium żeby krewetki miały gdzie się chować. Ślimaków absolutnie on nie ruszy. Ślimaki helenki są to ślimaki, które zjadają inne ślimaki np. te niepożądane ( np. rozdętki) przynoszone często na roślinach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seriousspl Posted October 7, 2013 Author Share Posted October 7, 2013 W jakim sensie "gęsto obsadzić", jakie roślinki dać Link to comment Share on other sites More sharing options...