Skocz do zawartości

Uszkodzony filtr i gwarancja nie przyjęta.


Bora
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was.

 

Dziś odebrałem paczkę z filtrem który reklamowałem, czekałem dwa tygodnie i nareszcie się doczekałem.

Podłączam filtr kaskadowy FZN-2 i dalej jest ta sama usterka czyli bardzo głośna praca ( ewidetnie coś z silniczkiem ) i osłabiony przepływ.

Na kserze paragonu został napisany jedynie " Filtr sprawny " + pięczątka.

Powiedzcie mi co ja mam teraz robić, dzwoniłem do nich a oni, że firma Aquael sprawdziała filtr i wydała pozytywną opienie, ja przecież upośledzony nie jestem i wiem bo słyszę i widzę, że ten filtr jest uszkodzony, dla porównania posiadam takie same dwa filtry które są bezszelestne i mają o wiele większy przepływ.

Poradzcie coś bo z nimi walczyć to jak z wiatrakami, kompletnie nie wiem co mam robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr kupowałeś w sklepie zoologicznym, czy przez internet, czy jakoś inaczej...?

Do sklepów zoologicznych przyjeżdżają przedstawiciele Aquaela, to jedynie chyba przez nich jeszcze coś by się udało zdziałać, chodzi o to żeby ktoś z Aquaela konkretnie się tym zajął. Ale to już dobre znajomości w zoologicznym byś musiał mieć. ;)

Ewentualnie pismo do nich wysłać wraz z załączonym filtrem i ponownie reklamować. Ale tak, to można do usr..... śmierci ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr kupowałeś w sklepie zoologicznym, czy przez internet, czy jakoś inaczej...?

Do sklepów zoologicznych przyjeżdżają przedstawiciele Aquaela, to jedynie chyba przez nich jeszcze coś by się udało zdziałać, chodzi o to żeby ktoś z Aquaela konkretnie się tym zajął. Ale to już dobre znajomości w zoologicznym byś musiał mieć. ;)

Ewentualnie pismo do nich wysłać wraz z załączonym filtrem i ponownie reklamować. Ale tak, to można do usr..... śmierci ;)

 

Filtr kupowałem na allegro od firmy AP ZOO.

Nie mam znajomości i nie chce mieć już z nimi nic do czynienia, od nich kupuje praktycznie wszystkie potrzebne mi sprzęty, miarę dobra obsługa i tak po prostu zostało, że od nich kupowałem.

Przed wysłaniem filtra zadzwoniłem i zapytałem się czy taka usterka będzie podlegała, pracownik powiedział, że na 100% będzie podlegała.... no to się wkopałem.

Dzwoniłem też bezpośrednie do Aquaela i to samo mi powiedziano.

 

Teraz by wypadało napisać negatywa i wyrzucić filtr do kosza bo przy takim filtrze nie da sie spokojnie usiąść przy zadaniu czy nawet przy komputerze a już nie mówiąc o spaniu.

 

 

//Wulgaryzm. Ostrzeżenie.

 

 

Nantai

Edytowane przez Nantai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd wiesz że to silnik głośno pracuje może to gdzieś powietrze łapie. Wyjmij silnik i odpal na sucho. I sprawdź czy chodzi głośno.

Przed wysłaniem go, sprawdziłem jeszcze na sucho ten wadliwy i dla porównania taki sami filtr który chodzi tak jak powinien, ten wadliwy przy włączeniu tak dziwnie zgrzyta i po chwile chodzi tak samo głośno jak ten dobry.

Możliwie, że łapie gdzieś powietrze bo na sucho chodzi tak samo, prócz oczywiście tego zgrzytu na początku. Wydmuchałem go kompresorem, posprawdzałem wszystko i dalej to samo.

Pewnie też łapie powietrze bo już sam nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś zamienić wirniki? Potem możesz jeszcze zamienić silniczki, może obudowa jest gdzieś dziabnieta, źle forma wylana i wpada w wibracje.

Zrobiłem tak i na 10000 % to jest silniczek.

 

Dostałem właśnie maila od sklepu w którym kupowałem filtr, w odpowiedzi dostałem całego maila jak to oni skontaktowali się ponownie dla wyjaśnienia sprawy.

Czyste kpiny, powtarzam, że dzwoniłem wcześniej bezpośrednio do Aquaela zapytać się czy taka usterka będzie podlegała gwarancji, ale też zadzwoniłem na dział reklamacji aby zapytać się jak to jest z tą wysyłką, w odpowiedzi z " śmieszkiem " powiedziano mi, że filtr muszę wysłać do sklepu w którym go kupowałem bo " oni by zbankrutowali gdyby opłacali przesyłki za inne sklepy ". Teraz w tym mailu tego gość z reklamacji Aquaela napisał, że przecież klient od razu mógł wysłać filtr do nas bezpośrednio przez UPS całkowicie za darmo...

Przecież to są kurcze felek czyste kpiny i żarty. Zastanawiam się co robić, filtr już podmieniłem, ten wadliwy wylądował w kuchni.... teraz jakbym wysłał to znów ponad trzy tygodnie czekania.

 

 

//Wulgaryzm. Ostrzeżenie.

 

Nantai

Edytowane przez Nantai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie wysyłki. Jak mi zdechł filtr, TetraTec, to zadzwoniłem na serwis. Facet mi powiedział żebym go wysyłał na gwarancje. Broń boże przez sklep, bo będzie trwało miesiąc. I tak jak piszesz. Wysyłka jest za darmo. Pod warunkiem że usterka jest w ramach gwarancji. U mnie tak było, obluzowany magnez na wale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie wysyłki. Jak mi zdechł filtr, TetraTec, to zadzwoniłem na serwis. Facet mi powiedział żebym go wysyłał na gwarancje. Broń boże przez sklep, bo będzie trwało miesiąc. I tak jak piszesz. Wysyłka jest za darmo. Pod warunkiem że usterka jest w ramach gwarancji. U mnie tak było, obluzowany magnez na wale.

Przecież ja dzwoniłem do Aquaela na reklamacje, powiedziano mi, że filtr muszę wysłać tam gdzie go kupiłem a oni przekażą dopiero im, dlatego, że oni nie mogą ponosić kosztów za czyjeś sklepy.

A teraz mi mówią, że mogłem bezpośrednio do nich wysłać ? przecież to są normalnie jakieś kpiny ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli gwarancję daje producent, to normalne jest że ponosi koszt przesyłki... przynajmniej tak jest w firmie w której pracuję. A odnośnie usterki to może zwyczajnie nagraj video w którym pokażesz jak działa filtr który wysyłasz i dla porównania pokaż też drugi, który działa bezszelestnie. Z doświadczenia wiem, że takie nagranie może być bardzo pomocne dla serwisanta, który będzie się tym zajmował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...