Skocz do zawartości

bojownik bez ogona


manskaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Posty z archiwum nie odpowiadają bezpośrednio na moje pytanie. Posiadam już od ponad 6 miesięcy 5 samiczek bojownika, które żyły razem z samcem. Wczoraj zauważyłam ze samiec nie żyje i jest cały poobgryzany. Z racji ze one zawsze żyły z samcem postanowiłam dokupić im nowego. Dziś przepięknego samca z ogromna pletwa dodałam do danego akwarium. Po 2 godzinach zauważyłam ze samica go zjada.. tzn jego płetwę górną i ta bujna dolna. Oddzieliłam go, jednak jego pletwy są cale poobgryzane. Czy on przeżyje? Czy one odrosną?? Bardzo się martwię, i czy jakoś mogę mu pomoc??

Załączam zdjęcie. post-17584-0-82123000-1370885822_thumb.jpg 

 

 

 

 

Edytowane przez Gagatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem profesjonalistą ale w kuli zawsze trzymałam bojowniki i żyły po 2 lata zdrowe (zważając na to ze ich średnią życia to 4). Same samice maja się dobrze. Pol roku akceptowały samca. Zawsze każdy powtarzał mi ze bojowniki to ryby które nie potrzebują filtra czy grzałki, dlatego tylko na takie ryby zawsze się decydowałam. Ale fakt faktem chciałabym temu samcowi pomoc, nie chce go oddawać - bo i tak nikt inny go nie weźmie.

Edytowane przez Gagatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za rade, myślę ze z niej skorzystam. W końcu wszystko dla ich dobra.  A w sumie nikt nigdy mi na to nie zwracał uwagi, dopiero jak zauważyłam ze coś się dzieje to postanowiłam  poszukać pomocy i tu napisać. Pozdrawiam 

 

 

 

 

 

 Regulamin:6.1. Wymagane jest dbanie o poprawność gramatyczną i ortograficzną wypowiedzi.

Gagatek

Edytowane przez Gagatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kuli ryby tracą wzrok, karłowacieją, zatruwają się własnymi odchodami, zdychają. Co dopiero 6 ryb (1+5 bojownika) w 6l.

Dla bojka temperatura około 26 stopni, wątpię, żebyś taką miał w domu, no i filtr obowiązkowy.

Edytowane przez kostka99