Skocz do zawartości

Kiryśnik czarnoplamy- duży brzuch


Metal75
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam dwa kiryśniki czarnoplame ok. 12 cm. Jeden z nich od dłuższego czasu jest wprost pękaty, ma strasznie gruby brzuch. Nie jest obficie karmiony. Akwarium 300 l więc ma miejsce. Czy coś mu dolega? Dziękuję za radę. Przepraszam jeśli nie w tym miejscu co trzeba wpisałem pytanie, ale tak mi się wydaje, że dobrze. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post-14031-0-74206600-1370453714_thumb.jpgpost-14031-0-52116900-1370453729_thumb.jpgpost-14031-0-80965600-1370453745_thumb.jpgpost-14031-0-16559400-1370453762_thumb.jpg

Edit:

Żadnych innych objawów. Jestem początkujący więc nie za bardzo wiem co opisać.

 

Luna: Regulamin, 6.2. - Jeżeli czas od napisania ostatniego postu nie przekracza 24h, oraz nie został on poprzedzony postem innego użytkownika, należy używać opcji „edytuj”.

Edytowane przez Luna
Regulamin, 6.2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według tego tematu http://forum.superakwarium.pl/topic/8125-przeczytaj-zanim-za%C5%82o%C5%BCysz-nowy-temat/

 

 

Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj nie dawałeś rybkom jeść... Bezwzględnie głodówka przez parę dni, na wszystkich rybach, chyba, że masz go gdzie przenieść.. To mogą być problemy z przewodem pokarmowym.

Łuski nie są nastroszone?

Je normalnie, czy unika jedzenia?

Jest płochliwy, siedzi ciągle na dnie, apatyczny?

Jakie odchody? Zerknij mu pod ogon, czy nie jest zaczerwieniony odbyt.

Jak długo to trwa?

 

Oj przepraszam, nie zrobiłam EDIT :oops:

Proszę moderatora o połączenie postów.

Edytowane przez Sławek121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach