kr99pl Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Witam ! Jestem początkującym akwarystą i nie mam pojęcia, jakie ryby wybrać.Wcześniej miałem akwarium ok. 50l, a teraz mam całkowicie nowe 112l z firmy Diversa. Ryby jakie mi pozostały to skalar, 2 bocje oraz 4 brzanki sumatrzańskie. Zastanawiam się, czy lepiej dokupić rybki czy założyć całkowicie "nowy" gatunek ryb lecz boję się, czy poradzę sobie z nimi. Akwarium mam słodkowodne,na dole żwirek,3 kamienie oraz duży korzeń. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtigerx Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Skalary i bocje o ile mowa o "wspaniałych" to duże ryby nie nadające się do 112l. Brzanki to już jak tam chcesz.Albo oddaj , albo stwórz sobie brzankarium. Przydały by się parametry wody by dobrze dobrać Ci obsadę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kr99pl Posted May 31, 2013 Author Share Posted May 31, 2013 A jeżeli Ty maiłbyś założyć to akwarium, to co byś wybrał ? Niestety nie mogę podać Ci parametrów, z tego powodu, iż miałem całe akwarium restartowane i musi trochę postać, wiesz... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtigerx Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Takie parametry jak KH, GH i PH możesz już teraz podać Mi akurat podobają się akwa BW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kr99pl Posted May 31, 2013 Author Share Posted May 31, 2013 Ok, już podaję - PH 7,0 KH 5-7 GH 9 . To są testy na wskaźnikach papierowych firmy Acti (actitest all in 1). Mam ci jakoś podać skalę czy coś ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtigerx Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Skala nie potrzebna.Jakieś pielęgniczki typu.kakadu , ramirezki itp.podobają Ci się ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...