Skocz do zawartości

Akwarium biotopowe azjatyckie - co sądzicie? :)


Rekomendowane odpowiedzi

Pojemność 40 l, a o wymiarach dowiem się w sobotę (restart zbiornika z powodu krasnorostów :c). Aha, i mam pytanie - co zrobić z rybami na czas osiągania równowagi biologicznej zbiornika? Posiadam 6 krewetek Amano, 4 danio pręgowane, 4 neonki oraz moja najstarsza ryba - molinezja (przeżyła swoje towarzyszki) :) Proszę o dokładne odpowiedzi, jestem jeszcze zielona w sprawach akwarystyki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trudno wziąć miarkę i zmierzyć akwarium? ;)

Co do roślin, możesz dać jakiś korzeń, duży i rozłożysty jak drzewo, i na górze tego korzenia dać jakiś mech lub wgłębkę, żeby wyglądało to mniej więcej jak tu, typowo w "stylu azjatyckim":

1284823586.JPG

 

To raczej jest większe niż 40l, ale możesz zrobić jedno takie "drzewko", wokół niego trawnik, i jeszcze żywe tło. Super by to wyglądało, ale trzeba by do tego dużo czasu, umiejętności, kasy i dobrego oświetlenia. ;)

Napisz jakie masz oświetlenie. Wtedy podamy, jakie mogą być alternatywne roślinki, by zrobić coś takiego.

Edytowane przez kostka99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne akwarium, jakie posiadam oprócz 40 l to 12 l ... wątpię, czy te ryby przeżyją w takich warunkach ... :(

 

Moje oświetlenie... nie mam pojęcia, ale specjalnie dobierałam tak, aby żarówka nie powodowała zmian w temperaturze - czyli świetlówki. O mocy dowiem się dzisiaj, mam nadzieję ;)

Edytowane przez Taiga Aisaka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do teraz u Ciebie nie żyją... One tylko wegetują.

To akwarium jest z Twojej obsady odpowiednie tylko dla Amano i to dla nich jest już minimum.

Oddaj komuś kto ma większe akwarium i wtedy bierz się za resatart...

Jak nie zaczniesz odpowiednio prowadzić akwarium (odpowiednia filtracja, wystarczająca ilość wkładów, regularne podmiany) krasnorosty wrócą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach