Taiga Aisaka Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Są dosłownie WSZĘDZIE! Co prawda, kirysy i krewetki Amano ograniczają stopniowo ich populację, ale wolałabym sama coś na to poradzić Czy znacie jakieś bezpieczne dla krewetek sposoby na zwalczanie krasnorostów (takie czarne, krótkie, grube nitki)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Podajesz jakieś Carbo? Według wielu akwarystów jest to podstawa do walki z krasnorostami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiga Aisaka Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 Nie ... wiesz, jestem jeszcze zielona, akwarium mam dosłownie od kilku miesięcy : > Poproszę o więcej wskazówek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Idziesz do sklepu, prosisz o Carbo w płynie i wlewasz zalecaną na opakowaniu dawkę do akwarium Po czasie jakieś rezultaty powinny być. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...