Skocz do zawartości

[25 - 30 - 33,8] miała być Azja...


ahr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu dzisiejszym się dokonało takie coś.
:arrow: Szkło: 40x25x25 - profil - niby około 25l;
:arrow: Filtr: VERSAMAX FZN-2, na dole kawałek (z 1,5cm) gąbki, keramzyt, wata na wierzchu;
:arrow: Oświetlenie: lampka Aquael'a z modułem 11W (6500);
:arrow: Ogrzewanie: grzałka Aquael'a 15W bez termostatu;
:arrow: Pomiar temperatury: termometr nana;
:arrow: Podłoże: mieszanka torfu niskiego i torfu wysokiego zwana potocznie ziemią do kwiatków, na wierzchu żwirek 0,8-1,4 (taki sam jak w 112 bo mi zostało :));
:arrow: Elementy drewniane: posiekane patyki bambusowe z Leroy Merlin;
:arrow: Flora:
- Lucky Bamboo - proste szt. 2 i pokręcony szt. 1;
- Cryptocoryne Wendtii brown;
- Hydrocotyle sp. japan;
- Rotala Rotundifolia Red - trzy szczepki chwilowo w oczekiwaniu na nurzańca;
- mech (chyba Java, nie znam się a nie chce mi się sprawdzać);
- czekam na Vallisneria americana mini twister...
:arrow: Fauna: chwilowo brak, początkowo zastanawiałem się nad Boraras Brigittae ze 6 szt (jakby się udało parametry zbić), teraz nie wiem czy się na bojku nie skończy.

Za szkło, oświetlenie, grzałkę, kryptokoryny i hydrocotylę - dzięki Agata :);

To tyle słowem wstępu, teraz foty:
2013-04-08-25-5front.png

2013-04-08-25-6bok.png

A tak powstawało:
2013-04-08-25-1ziemia.png

2013-04-08-25-2bambusy.png

2013-04-08-25-3bambusyi%C5%BCwir.png

2013-04-08-25-4zalane.png

E: Doszły mnie słuchy że się kolor ramek nie podoba więc zmieniłem. ;)

post-8283-0-02081300-1368635312_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dobre słowo.
Plan taki jest żeby żwir przysypać liśćmi (jakieś takie cienkie bambusowe albo wierzbowe bym tu widział) to nie będzie tak świecił, tylko skąd ja je pod tym śniegiem wykopię?
Nurzaniec ma zagęścić lewą stronę, może jeszcze coś pływającego dać.