Cockroach Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Witam, Jestem początkującym akwarystą i chciałbym poprosić o radę w doborze obsady do mojego akwa. Oto kilka faktow: - Zbiornik odstany 3 tyg obecnie ma juz ponad miesiąc. - Roslinnosc jest ale konkretnie jaka to nie powiem + korzen + kamien + lupina kokosa. - Osprzet to Unifilter 750 l/h, swietlowki T8 2x18W Sylwania Grolux 8500K oraz Aquastar 10000K. Grzalka jakas standardowa dostalem w raz z akwarium. Pokrywa wyklejona odblaskiem. - Parametrow wody niestety nie znam. Od kilku dni w akwa pływa: 20 Neonow czerwonych 5 Kirysow w tym 3 pandzie i 2 melinie Zrobiłem juz mały zwiad i oto rybki które mi się bardzo podobają Pielegnica kakadu, Pielegnica Ramizera Blue, Bojownik Syjamski. Myslalem rowniez zeby zakupic krewetki amano ze wzledu na ich dobroczynny wklad w utrzymywaniu porzadku w akwa. Problem w tym jak dobrac ilosciowo zeby wszystko mialo rece i nogi. Jesli musialbym wybrac tylko jeden rodzaj pielegniczek to wolę Kakadu. Ewentualnie inne rownie kolorowe propozycje mile widziane. Z gory dzieki za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba90 Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Wejdź na stronę wodociągów swojej miejscowości i sprawdź parametry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cockroach Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Domniemam ze najbardziej interesujące jest tu Ph wody (7,2) ale jakby ktos chciał podejrzeć więcej to wrzucam link. http://www.mpwik.com.pl/dla-klienta/wod ... -luty-2013 Używaj polskich znaków! kubas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...