Skocz do zawartości

Akwarium - pytania wizualne


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkujący w tych sprawach . Mam kilka pytań dotyczących mojego akwarium :)

 

Linki do zdjęć :

http://imageshack.us/photo/my-images/22/sam1260e.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/692/sam1261v.jpg/

 

Parametry akwarium :

- 90 L ( dł 65cm , szer 36,4cm, wys 38cm )

- Grzałka 150W

- AQUA SZUT FILTR TURBO 550 N 40-150L 4W

 

Pytania :

1. Podłoże to 2-3 cm żwiru grubego , 1,5-2 cm żwiru średniego . Wszystko płukane tak jak powinno być oraz nawożone. Czy to dobre podłoże do mojego akwarium ?

2. Jakie powinienem mieć oświetlenie najlepiej do niego, ponieważ do zdjęć akwarium było oświetlone zwykłą lampką biurową ? ( chciałbym, żeby nasycenie było zimne )

3. Jakie roślinki powinny być w akwarium ( chciałbym od 3-4 , nie więcej )

4. Czy mając filtr, muszę kupić pompkę do napowietrzania ?

5. Jakie rybki czyszczące akwarium ze sobą współgrają ?

6. Jak długo dziennie powinien działać filtr?

7. Czy grzałka z termostatem ustawiona na daną temp. musi działać bez przerwy utrzymując temp, czy można ją włączać tylko wtedy gdy temp. spadnie ) ?

8. Czy niezbędna jest pokrywa do akwarium?

 

Z góry dziękuję za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr musi działać 24/7 !

No grzałka właśnie tak działa, ustawiasz na daną temp. np. 26 stopni i gdy temp. zacznie spadać to grzałka ( w tedy się załącza) i nie dopuszcza do spadku temperatury.

Jak chcesz rośliny to przydała by się pokrywa lub belka no ale to już większy wydatek, światło musisz mieć :) w takim baniaku albo 1x24W albo 2x18W.

Co do rybek to parametry musisz znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie jutro będę mieć pewnie pokrywę więc kupię tą świetlówkę 1x 24 W i zamontuję wszystko oraz kupie roślinki , chciałbym zasłonić sprzęt jakąs większą i inne mniejsze bliżej kamieni, żeby ładnie współgrały ;)