nick1234 Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Witam, chciałabym prosić o radę w doborze roślinek do mojego akwarium. Czytałam o tych parametrach świetlówek ale nie znam się na tym jedyne co widze na tych świetlówkach to napis Aqua Glo T8 20W , w pokrywie są takie 2 szt. Akwarium 112l - 80długość 35szerokość 40wysokość. Rybki jakie w nim planuje mieć to: neonki (10szt),kiryski panda (4-5szt), glonojad i 2 pielęgniczki ramireza, które polecił mi do tej obsady miły forumowicz i bardzo mi się spodobały W akwarium będzie żwirek rzeczny o granulacji 2-5mm oraz plaża. Nie wiem czy przy doborze roślin kierować się tylko oświetleniem, czy może rybki mają co do tego też jakieś wymagania? Chciałbym w rogach akwarium,żeby były jakieś gatunki wyższe i gęstrze - tam będzie grzałka i ta rura od filtra aha filtr będzie JBL e701 - nie wiem czy to ma jakieś znaczenie dla roślin. Z góry dziękuje! Edit: nikt nie pomoże? Regulamin 6.1. i 6.2. Nikt nie pomoże bo takich informacji pełno na forum a w szczególności w podklejonych tematach. Lenistwo? Mapet Link to comment Share on other sites More sharing options...