randi33 Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Witam jestem początkującym właścicielem akwarium które dostałem od dziadka mam kilka pytań dotyczących rybek które tam są gdyż nie wiem czy pasują mam trzy mieczyki hallera 2 samice jednego samca dwa glonojady syjamskie 1 mułojada i jadna rybke której do dziś nie mogę rozpoznać jest taka na 5cm chowa sie ma wąsy dwa jest jasno żółta i czerwone płetwy nigdzie nie mogęznaleśc w necie takiej żeby wiedzieć co to za ryba podłoże mam z piasku zielonego sztuczne rośliny filtr napowietrznik nie wiem czy musze miec grzałke czy nie akwarium nie znanej pojemności ale podam wymiary 28 szerokości 64 długość i wysokość 32cm przepraszam że zadaje takie dziwne pytania wcześniek miałem podłoże z kamieni to mieczyki były jakieś welsze niż teraz z tym piaskiem chowają sie na dnie maja rózne kryjówki a gdy miały kamienie pływały zalotnie mam tez wrażenie że jedna samica jest w ciąży jest gruba co niektórzy potwierdzili zaczyna tracić koloryna grzbiecie prosze o porade co robić co zmienić co dodać dziękuje z góry przepraszam że tak mało solidnie napisane Pisownia! kubas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...