Jump to content
Sign in to follow this  
dancerakakropka

Akwariun 200l co zmienić

Recommended Posts

Witam Adam z tej strony.

Mam kilka pytań co do mojego akwarium dodam ,że jestem początkującym akwarystą.

Akwarium ma wymiary 100x40x50.

Obsada ok 14 gupików, 2 mieczyki, 4_brzanki szuheri (?) (z akwarium ojca...), 4 molinezje black molly, 15 danio czerwonych, kilka kirysków i glonojad syjmski.

Oświetlenie x2 świetlówki 36w.

Nawożenie i tu jest problem i główne pytanie czym nawozić ponieważ przyjmuje mi się bardzo mało roślin, przyjął się tylko mech, moczarka, anubiasy te wysokie i może z 3 roślinki których niestety nazwy nie pamiętam.

Filtr JP023F 1000l/h.

No i zwracam się z prośbą czym nawozić i co można zmienić ,co do tych brzanek to muszę się ich pozbyć :)

Ps: jakie rośliny na moje wymagania by się przyjęły?

Luna: Używaj znaków interpunkcyjnych.

Jeżeli nic nie dajesz to potas K2SO4 na początek .Jakie masz podłoże ?

Podłoże jest to piasek wymieszany ze żwirkiem ,a na starcie pół roku temu wrzuciłem pod podłoże kulki torfowe około 15._Kupiłem na allegro jakiś nawóz podobno bardzo dobry ,ale miałem tylko glony ,a nie widziałem różnicy i zrezygnowałem.

Luna: Pisownia.

topic9355.html

Rośliny z tej listy.

Rośliny pomału będą Ci rosły przy tym świetle. Nie będą pobierały za dużo składników odżywczych. Nie dziw się, że część Twoich roślin marnieje, po prostu akwarium nie spełnia ich wymagań.

Jak byś chciał mieć akwarium roślinne poczytaj artykuł w podpisie Łorena.

Ja bym dał ziemie na to żwir i będzie ok ,a jak nie to jakiś substrat na to żwir i odbłyśniki do świetlówek ,szukaj roślin mało wymagających._Co to podłoże takie niskie ?_Ile tam jest cm ?

Luna: Pisownia.