Skocz do zawartości

Akwariun 200l co zmienić


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Adam z tej strony.

Mam kilka pytań co do mojego akwarium dodam ,że jestem początkującym akwarystą.

Akwarium ma wymiary 100x40x50.

Obsada ok 14 gupików, 2 mieczyki, 4_brzanki szuheri (?) (z akwarium ojca...), 4 molinezje black molly, 15 danio czerwonych, kilka kirysków i glonojad syjmski.

Oświetlenie x2 świetlówki 36w.

Nawożenie i tu jest problem i główne pytanie czym nawozić ponieważ przyjmuje mi się bardzo mało roślin, przyjął się tylko mech, moczarka, anubiasy te wysokie i może z 3 roślinki których niestety nazwy nie pamiętam.

Filtr JP023F 1000l/h.

No i zwracam się z prośbą czym nawozić i co można zmienić ,co do tych brzanek to muszę się ich pozbyć :)

Ps: jakie rośliny na moje wymagania by się przyjęły?

 

Luna: Używaj znaków interpunkcyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

topic9355.html

Rośliny z tej listy.

Rośliny pomału będą Ci rosły przy tym świetle. Nie będą pobierały za dużo składników odżywczych. Nie dziw się, że część Twoich roślin marnieje, po prostu akwarium nie spełnia ich wymagań.

Jak byś chciał mieć akwarium roślinne poczytaj artykuł w podpisie Łorena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 3cm podłoża trochę roboty było by z tą ziemią , a słyszałem też trochę o mikro oraz makro , ale jest tyle tego że już sam nie wiem czym nawozić żeby roślinki ładnie rosły i pięknie wyglądały , bo porównując moje akwa do waszych to moje to pikuś. Wyjątkiem jest Anubias który bardzo szybko się rozrasta tzn wydaje mi się że to anubias chodzi mi o tą roślinkę co na zdj jest najwyższa na środku taka długa łodyga to już mam z 15 sadzonek z tego :) ,ale reszta to masakra no chyba że mech bo też ładnie rośnie , jakieś porady/zastrzeżenia co zrobić ?

Z góry bardzo dziękuję:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach