pika Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Hej :/ od jakiegoś czasu mam problemy z roślinami. Po jakimś czasie liście gniją. Moje akwa ma 120l, mam 2x świetlówke 18W- roślinną kupioną na początku września tego roku( świeci 10 h dziennie), dwa korzenie i 3 kamienie, w obsadzie 8 neonów czarnych i kilka gupików, brak CO2. Czy ktoś mógłny wytłumaczyć mi na czym polega problem? PS: Jestem nastolatką, nie znam się , więc wyjaśnijcie mi to tak żebym zrozumiała.... cokolwiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
penteleq Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Hej! Opisz swój zbiornik http://forum.superakwarium.pl/jak-zadawac-pytania-na-forum-superakwarium-pl-t48986.html Na pierwszy rzut: Akwarium niedojrzałe, za mało światła, za wcześnie rybki wpuściłaś. Pewnie nie nawozisz i nie dozujesz Co2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pika Posted October 2, 2012 Author Share Posted October 2, 2012 1 mój problem to marniejące rośliny:/ pojawiają się dziury 2wymiary 80/35/40 3 2XSwietlówki T8 Flora-glo włączone 10h 4woda ma ph 7,5 jak kranowa 5profiaktycznie algocaps tak raz na 5 tygodni 7 nie używam lampy uv 8 podmieniam 25% wody raz na dwa/trzy tygodnie, raz na miesiąc 3/5 wody. W akwa "grzebie" tak raz w tygodniu ale ostatmio musiałam pozbierać zwiędłe rośliny. 9 mam grzałkę 100W podłączoną 24h na dobę 10 Stosuje nawozy tropicala i sery. sera fit, fero aktiv, kobaltosan, oraz nawóz w kulkach 11 brak CO2 12obsada-5gupikiów , 8neonków i mułojad( wiem że nie na ten litrarz ale złapanie go jest niemożliwe) 13nie pamiętam, może jak wstawie zdjęcie ktoś coś rozpozna 14....hmmm kupowałam jakiś wzbogacany na allegro, chyba sery 15filtr Aqael 50Hz 230V 4,7 W 16karma roślinna tropical, karmie sama. Link to comment Share on other sites More sharing options...