Benek10 Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Witam, mam akwarium 60x30x30, wewnątrz 1 korzeń oraz kilka roślin. Na dzień dzisiejszy mam w nim 8 neonów innesa i chciałbym dokupić do nich jakieś inne rybki? Proszę o pomoc w doborze obsady, byłbym bardzo wdzięczny, gdyż jestem dopiero początkujący w tych tematach. Z góry dziękuje za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverting Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Dokup 4 neony, parkę pielęgniczek boliwijskich i 8 otosków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benek10 Posted September 16, 2012 Author Share Posted September 16, 2012 Nie będzie to zbyt dużo na taki litraż? Zastanawiałem się nad otoskami i kiryskami, ale nie wiem czy to dobry pomyśl? I jaka ich ilość ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverting Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Zdecyduj się na jedne. Mając pielęgniczki na dnie już można sobie chociaż wstępnie odpuścić kiryski. Jak będzie pusto, to wtedy kombinować dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benek10 Posted September 16, 2012 Author Share Posted September 16, 2012 Czyli: Neony innessa 8-10 Para pielęgnic boliwijskich Otoski 6 ? Taka obsada będzie ze sobą współgrała? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atreyu Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Możesz, a nawet bym polecał mniejsze i dużo łatwiejsze do dostania ramirezki zamiast boliwijskich. Oczywiście nie musisz iść w ogóle w pielęgniczki, możesz równie dobrze dać tam harem bojków lub platek. Link to comment Share on other sites More sharing options...