l.lukasik26 Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Witam jestem początkujący. W nowo założonym zbiorniku pojawił mi się glon na szybie oraz kamieniach. Posiadam 25 litrów akwarium. A w nim tylko i wyłącznie bojownika, założyłem również bimbrownię CO2. Oświetlenie to PHILIPS 11w->50w 590 Im cool daylight Bardzo proszę o pomoc. Rozchodzi się to w tępie natychmaistowym a nie mam pojęcia co robić! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mardow Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Proszę - jak-zadawac-pytania-na-forum-superakwarium-pl-t48986.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
l.lukasik26 Posted September 16, 2012 Author Share Posted September 16, 2012 Napisałem tyle co wiem. I prosiłbym o pomoc a nie wymądrzanie się pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łoren Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Podałeś zbyt mało informacji - Opisz dokładnie zbiornik według schematu 1.Kiedy akwarium zostało zalane (data)- 2.Litraż i wymiary akwarium - 3.Jakie jest oświetlenie(rodzaj,oznaczenie,moc-W/L)- 4.Jak długo świecisz (ile godzin)- 5.Podłoże - dokładny opis lub nazwa handlowa 6.Filtracja - rodzaj filtra, przepływ , media filtracyjne 7.Typ zbiornika (Twoje założenie lub cel do jakiego dążysz,np.ogólny,roślinny itd.) - 8.Ozdoby (jakie)- 9.Rośliny (ile,jakie)- 10.Ryby - obsada (jw.)- 11.Podmianki (jak duże,jak często, jaka woda, kiedy ostatnia podmiana?)- 12.Nawożenie akwarium (czy podajesz nawozy,jakie,ile? )- 13.CO2 (czy jest,jak dystrybuowane?)- 14.Parametry wody/ aktualne wyniki testów jakie posiadasz NO3, PO4 , KH, GH, , Ph ,Fe - 15.Czy ostatnio robiłeś coś co mogłoby zdestabilizować zbiornik ? 16.Jak często są karmione ryby i czym/ jak szybko ryby zjadają pokarm i czy zostaje po karmieniu? 17.Fotka całego zbiornika i fotka detali - Opis problemu- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...