Jump to content
Sign in to follow this  
gruszkin

[65L] Lost Temple

Recommended Posts

Witam, wczoraj przyszło mi nowe akwa wiec od razu wziąłem się do pracy ^^

Sprzęt

filtr kaskada z skimmerem hbl-501

grzłka 75w aquashut

oświeltenie:

2x24w t5 aquawhite

butla co2

Podłożę :

12L ada amazonia z dodatkami do dna

Krewetki deep blue tiger- jak dojrzeje akwa

Foty z telefonu

przymiarka z ułożeniem akwa

Dołączona grafika

By gruszkin at 2012-08-23

podwieszanie lampy(zajęło mi to z parę dobrych h)

Dołączona grafika

By Gruszkin at 2012-08-23

przymiarka z aranżacją jestem nowicjuszem w tych sprawach więc wyszło tak ;p

Dołączona grafika

a tu już parę h po zalaniu

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Ohoho zapowiada się świetnie... tylko dlaczego te światło takie niebieskie?

Jak wy sadzicie te małe sadzonki u mnie to wszystko wypływa :D

Jak wy sadzicie te małe sadzonki u mnie to wszystko wypływa :D

Pinceta od ada z 200 zł :lol: albo zwykłą za parę zł ;p i taką sadziłem

niestety nie wiedziałem ze jedna świetlówka ma barwę niebieską ;pale to mój błąd bo nie doczytałem w opisie najwyżej za jakiś czas wymienię.

Zobaczymy jak mi urosną te roślinki z in vitro w 30l baniaczku rosną mi świetnie.

O matko superowe ;). I ten niebieski kolorek nawet mi do gustu przypadł ;). Super się zapowiada ;p.

Ogólnie wygląda całkiem ciekawie. Jak na mój gust jest zbyt dużo drobnych skałek ;).

Super teraz wygląda, pomijając te światło. Świetne skałki 10/10 (pomijająć oświetlenie).

Witam po jutrze dojdzie do mnie stadko 10 deep blue tiger, i po długich przemyśleniach jeszcze red sakury w tej samej liczbie i jeszcze świetlówka t5 24w 6500k (zmiana tej niebieskiej). Stan wody w zbiorniku na dziś :

Ph 6.8

gh 9-10

kh 3-4

testy tropicala kropelkowe. No nic chyba czeka mnie kupno filtra ro ehh kolejny wydatek

Zdjęcia z krewetkami dojdą na dniach tym bardziej że rośliny całkiem ładnie rosną nawet tylko na jednej świetlówce 24w