Skocz do zawartości

Co sądzicie o firmie Planta Garden ?


parownik1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...

Bardzo kiepski sklep, firme poznaje się po tym jak kończy a nie jak zaczyna współpracę. Kupiłem u nich roślinki, a otrzymałem zgniłe łodygi. Profesjonalizm to nie jest słowo które kojarzy się ani z tym sklepem ani z pracownikami. Nigdy więcej zakupów w tej piwnicy.Fotki mają piękne, szkoda że nie pokrywają się z asortymentem. Szczyt bezczelności wysyłać klientowi zgniłe roślinki i równie w bezczelny sposób odpisywać. Także odradzam zakup każdemu kto nie lubi jak się go robi w konia, bo jak coś nie będzie ok to firma ma specyficzne podejście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ja też lekko zostałem zrobiony w konia , rośliny niby zdrowe i ładnie zapakowane ale całkiem różniące się z opisem aukcji przez co czułem się wprowadzony w błąd . Podczas próby wyjaśnienia problemu pracownik jakby obrażony że w ogóle zgłaszam niezadowolenie , w końcu odpuściłem bo kwota zakupów nie była jakaś strasznie ogromna . Na pewno gdy będę chciał coś tam kupić dwa razy się zastanowię .

 

A tak btw dobre odgrzanie kotleta , dopiero zauważyłem ;)

Edytowane przez mrokalo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka ciekawostka, z której wynika poniekąd olewające podejście plantagardeny do kupującego, wręcz z fochem, że jakim prawem. To firma jednoosobowa, więc stąd to podejście do kupującego w stylu spadaj, zapłaciłeś, a reszta to Twój problem. Co do różniących się roślinek to odrębna kwestia, która też mi się przytrafiła. Pan oczywiście nie oddał pieniędzy twierdząc, że są takie jak kupiłem, taaaa i pewnie dlatego mi się nie_podobały, bo były takie jak kupiłem. Oczywiście fotki wysłałem do Pana, jednak Pan się upierał, także na moje to nie jest miejsce gdzie chciałbym realizować swoje hobby. Teraz jak wiem, że jedna osoba odpowiada za_wszystko i pakuje, to dochodzi do mnie jaki to arogant z tego pana. Spakował z premedytacją zgniłe rośliny i jeszcze ma do mnie pretensje, że mi się to nie_podoba. Szkoda słów, ale jego strata bo faktycznie roślinki nie kosztują majątku, a nie kupie już tam nigdy więcej niczego innego.

Edytowane przez andy102
Pisownia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zibi, tym razem mój zakup był dosłownie za kilka zł i tyle co wysyłka kosztowały te rośliny, więc żeby się już nie bawić w odsyłanie  i dokładanie sobie kosztów to wolałem kupić gdzie indziej, z resztą kasy też mi nie zwrócił tyle że olac te grosze bo jemu sie to sto razy bardziej nie opłaci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również tam kupowałam, ale za którymś razem dostałam albo w nie najlepszej kondycji roślinki, albo króciutkie jakby się ledwo co wykluły więc widać bardzo różnie mają.
Swoją drogą kupował ktoś z Was w sklepie Belio bo ciekawa jak w tamtym sklepie ?

 

 

Ten wątek dotyczy Planta Garden, a nie Belio. Chcesz info? Załóż oddzielny temat. /and102/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zibi, tym razem mój zakup był dosłownie za kilka zł i tyle co wysyłka kosztowały te rośliny, więc żeby się już nie bawić w odsyłanie  i dokładanie sobie kosztów to wolałem kupić gdzie indziej, z resztą kasy też mi nie zwrócił tyle że olac te grosze bo jemu sie to sto razy bardziej nie opłaci

Zdaję sobie z tego sprawę. Często gra nie warta jest świeczki.

Jednak dla zasady (jeśli mamy pewność że sprzedawca celowo sprzedaje szajs jako cacy towar) warto czasem utrzeć takiemu nosa. Musi oddać ci kasę za wysyłkę do niego i wysłać nowe na swój koszt lub zwrócić kasę.

 

Cytat:

"Art. 8.

 

1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

 

2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Kilka razy robiłem zakupy w Planta Garden. Nie mam żadnych zastrzeżeń i mogę polecić ten sklep.

 

W dniu 6.10.2014 o 23:39, mrokalo napisał:

Niestety ja też lekko zostałem zrobiony w konia , rośliny niby zdrowe i ładnie zapakowane ale całkiem różniące się z opisem aukcji przez co czułem się wprowadzony w błąd .

 

W dniu 11.10.2014 o 10:10, gandalf napisał:

Zibi, tym razem mój zakup był dosłownie za kilka zł i tyle co wysyłka kosztowały te rośliny,

 

W dniu 11.10.2014 o 10:41, Monia72 napisał:

Ja również tam kupowałam, ale za którymś razem dostałam albo w nie najlepszej kondycji roślinki, albo króciutkie jakby się ledwo co wykluły więc widać bardzo różnie mają.

 

Jesteście pewni, że dostaliście inne gatunki roślin niż zamawialiście? Pomyłki mogą się zdarzać, ale nie chce mi się wierzyć, że w sklepach to norma.

Opis rośliny to zazwyczaj opis jej formy podwodnej już wyrośniętej. Roślin wodnych jest zaledwie kilkanaście gatunków, pozostałe to gatunki znoszące długotrwałe zalewanie i przebywanie pod wodą. Klient otrzymuje formę emersyjną lub invitro, które rzadko wyglądają jak to co wyrośnie z nich pod wodą. Zdjęcia roślin w sklepach są zdjęciami poglądowymi, jeśli ktoś oczekuje, że kupi dokładnie to co widzi na zdjęciach to niech idzie do Zary albo H&M. 

 

Żalenie się w stylu, "wysłali mi coś innego niż na zdjęciu", w przypadku roślin, świadczy o poziomie akwarysty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...