Skocz do zawartości

Móje Akwawrium


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem początkującym akwarystom :) mam Akwa od jakiegoś pół roku i nikt mi nie powiedział że trzeba mierzyć jakieś parametry wody i lać jakąś osmozę ale poczytałem i już wiem.

Mój zbiornik ma 54 lub 60 litrów pojemności (nie wiem dokładnie). Obecnie walczę z NO3 i z barwy odczynnika (krwista czerwień = na skali 130>) zszedłem już do ok. 30-40.Wodę podmieniłem w sobotę i mam pytanie co ile powinienem ja podmieniać i w jakich proporcjach.

Osprzęt jaki posiadam to :

Grzałka: Aquael 100W Comfort Zone z termostatem

Filtr: zewnętrzny kaskadowy Aquael FZN-1 500l/h

Rybki:

7 Neon Innesa

6 Prystelek

4 Danio Tygrysie (Pink)

2 glonojady

1 Kirysek Pigmejus

2 Ramirezy

W podłożu mieszkają świderki

Rośliny :

Moczarka

Rogatek

Kryptokoryna

Jakieś trawki i coś z liściami ( nie wiem jak to się nazywa)

Oświetlenie:

SunGlo T8 15W szt.1 (mam w planach kupić odbłyśnik i nową świetlówkę Philps Aqarelle TL-D 10000K )

Akwarium dostałem w spadku bez żadnych informacji i instrukcji odnośnie prowadzenia i dbania o nie.

Jeśli chodzi o Ramirezy to jest to parka ale non stop się ganiają samiec jest pięknie ubarwiony natomiast samica jest blada i non stop ganiana przez samca (dlaczego?).

Temperatura wynosi ok.25-26 stopni C.

Proszę o jakieś wskazówki i rady.

Za okazaną pomoc z góry serdecznie dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach