Skocz do zawartości

foli aluminiowa (odbłyśnik) na tył akwarium co sądzicie


kishoth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nigdzie nie znalazłem podobnego tematu a tak dzisiaj się zastanawiałem czy dobrym pomysłem jest danie odbłyśnika na tył akwarium. Pomyślałem o tym z racji tego że mam 60 l akwa i 15w świetlówkę i mam wrażenie że troszkę jest akwarium niedoświetlone i planuję kupić odbłyśnik na pokrywę która na pewno pomoże i tak się zastanaiwłem co by dać na tył aby doświetlić trzeci plan co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz też chodzi mi o to że z elektroniki to mam dwie lewe ręce i nie wiem jak się do tego zabrać a co do świetlówek kompaktowych to co można polecić? Jestem kompletnym laikiem z tego tematu więc dlatego pytam a z folią sobie oczywiście odpuszczę tylko pokrywę nią wyłoże. Dodam że na razie dużo roślinek nie mam a mianowicie:

1xAnubias na korzeniu który będę chciał rozmnożyć na nowy korzeń (albo jakiś mech pomyślę)

5xEgeria densa którą przesadzam żeby był gąszcz (rosną bardzo szybko więc chyba z tym świtłem nie ma takiej tragedii)

i jeszcze trzy sztuki że tak powiem zdobyczne od znajomego nie wiem co to jest ale być może że jakieś Plysperma albo podobne bo takie listki mają podobne dwie zielone i jedna z odcieniem czerwonym i na razie tyle a co byście mi ewentualnie mogli polecić z roślin które właśnie nie potrzebują tyle światła? bardziej mi teraz zależy na jakichś niskich na pierwszy plan bo zamierzam porządnie Egerię rozmnożyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tą listą się pożytkowałem poszukując roślinki a mianowicie patrzyłem co mi się podoba i czy są na tej liście ]:) niedługo się pochwalę zbiornikiem to się przekonam czy wszystko idzie w dobrym kierunku :) ale jeszcze muszę go troszkę dopieścić hehe teraz mam problem z korzeniem cholerka tak barwi wodę że masakra a już ugotowałem go na miękko ]:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach