evi Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Witam co sądzicie o moim akwarium. Dodam iż jestem początkująca Moje rybki to: 6x Skalary z tego 4 duże i dwa mniejsze 3x kirysek 1x bocja 3x żałobniczka 1x gurami 5x kosiarki 3x zbrojniki i w innym zbiorniku 25l mam ok. 50 malutkich mieczyków Co byście dodali ? co zmienili ? filtr mam AQUA SZUT 750l/h napowietrzacz grzałka z termostatem Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausebol Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Tragedia poczytaj o rybach zanim je kupisz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
evi Posted May 1, 2012 Author Share Posted May 1, 2012 Jak dla mnie to obsada jest dobra ryby nie atakuja sie, i caly czas sie rozmnażaja oraz szybko rosną ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
gibon2008 Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Jak dla mnie to obsada jest dobra ryby nie atakuja sie, i caly czas sie rozmnażaja oraz szybko rosną ;]ALE męczą się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
evi Posted May 1, 2012 Author Share Posted May 1, 2012 Wiec co byście zmienili? co odjeli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausebol Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Skalary do oddania za male akwa . Kiryski min. 6 sztuk ryba stadna. Bocja jaka? Gurami trzymamy w haremach . Kosiarki ok. Za małe awa na trzy zbrojniki. Żałobniczka rybka stadna min 6 sztuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...