Skocz do zawartości

PROBLEM Z PŁETWAMI


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam na imię Karol i jestem totalnie początkujący. Mam akwarium od kilku tygodni. Niestety, pewna pani chciała się szybko jego pozbyć no i dostałem je w bardzo szybkim czasie z kilkoma rybkami. Nie miałem więc czasu zapoznać się ogólnie z akwarystyką i duużo czytałem na ten temat w ostatnim czasie. Teraz minęło już kilka tygodni i woda w akwarium jest już dojrzała. Akwarium jest już zarybione, ale planuję dokupienie jeszcze kilku black molly i kilku gupików. Mam jednak poważny problem (poniżej posiadane gatunki ryb)

 

- molinezje black molly (parka)

- molinezje (zapomniałem jakie w każdym razie są złote i płetwy ogonowe jakby w kształcie półksięzyca)

- gupiki (parka, samica prawdopodobnie w ciąży)

- mieczyki (parka - prawdopodobnie bo nie mam zaufania do sprzedawcy i nie wiem jak rozpoznać płeć)

- neonki (7)

- bocja mysia

- glonojad

- dwie rybki których nie znam gatunku ponieważ ich nie kupowałem tylko były już załączone do akwarium.

jedna z nich jest wielkości neona i złota a druga większa, płaska i biaława.

 

link do zdjęć(tutaj można wrzucać tylko dużo mniejsze zdjęcia) : http://speedy.sh/N37gD/Desktop.rar

 

Teraz sedno problemu. Wczoraj zauważyłem, że samiec gupika i jedna z molinecji black molly mają mozno poobszarpywane płetwy ogonowe. :c