Skocz do zawartości

[300] - paletki


orzolek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mała specyfikacja akwarium:

 

Akwarium - 120x50x50, szkło 10 mm

Oświetlenie - 2x45W i 2x 54W

Filtracja - JBL 1501e (biologiczny), Atman AT-203 2000l/h + gąbka (mechaniczny)

Grzałka - 300W

 

Fauna:

 

13 młodych paletek

10 - kirysków

4 - kosiarki

6 - neonków (pozostałość po 40 sztukach, które posmakowały bocjom w wersji modesta)

 

 

Flora:

A kto to wie i zna sadzone było to co dostałem  ;D

 

Na wszelkie pytania chętnie odpowiem.

 

Aktualne zdjęcie akwarium:

 

Dołączona grafika

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roślinki wizualnie nawet ok, jak na Paletkownie.

Sporo miejsca do pływania co nie zmienia faktu, że mając 300 L dał bym 6-7 szt może 5-6

 

Kolor żwiru to myślę że wina świetlówek, pewnie większość barw to 10 000 jak Aquarelle

No i mogły by być różne barwy Palet. Nie znam się na ich odmianach ale jest sporo chyba do wyboru.

 

Mam 280 wiec sam się zastanawiałem nad paletami ale odpuściłem temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie jedna odmiana kolorystyczna...

Tu nie widzę problemu.Nie każdy chce mieć młode mieszańce.

... przede wszystkim, kto mówi o hodowli nastawionej na rozmnażanie? ;)

Myślę,że 99% akwarystów myśli o tym żeby jednak rozmnożyć posiadane ryby,a w związku z tym trzeba się liczyć z możliwością zbytu nadmiaru potomstwa.

Na pewno łatwiej jest sprzedać czyściochy,niż mieszańce.

 

A ja nie widzę problemu z kolorem roślin. Co kto lubi. ;)

Co kto lubi-tu się zgodzę,z tym że wyraziłem swoją opinię.

Równie dobrze mógłbym komentować Twoją wypowiedź na temat koloru żwirku.

Czego nie zrobiłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę,że 99% akwarystów myśli o tym żeby jednak rozmnożyć posiadane ryby