Jump to content

JBL 1501 greenline reklamacja


Filip91
 Share

Recommended Posts

Witam ! Dziś dostałem odpowiedź z firmy , że filtr jest ok i mi go odeślą. Więc teraz w pełni władz umysłowych stwierdzam , że JBL nigdy nie będzie poważna firmą dla mnie. Między aquael a JBL jest przepaść jeśli chodzić o pracę filtrów zewnętrznych. Postaram się o odzyskanie pieniędzy jak się nie uda to go sprzedam bo tego typu produkty mnie nie interesują. I co zostaje kupić Unimax 700 , którego na początku nie wybrałem. Zobaczymy co powie sprzedawca na mój apel o zwrot pieniędzy bo jestem niezadowolony z pracy urządzenia. Jednak mam nadzieje , że się uda i kupię tego 24L giganta :)

Link to comment
Share on other sites

Ale w czym problem z tym twoim filtrem ? Nie wiem gdzie Wy to kupujecie że ciągle ktoś narzeka. Ja używam drugiego JBL -a i nigdy z żadnym z nich nie było problemów. Wybrałem tę firmę ze względu na niezwykle cichą prace urządzeń . Żadne aquqele czy unimaxy mnie nie przekonają . Mam za to wrażenie że tylko na Polskim rynku jest tak dużo awaryjnych produktów JBL . Sądzę że to raczej nie jest przypadek. Na szczęście ja się tu nie zaopatrywałem.

Pozdrawiam właścicieli zepsutych filtrów. :D

Link to comment
Share on other sites

To wygląda tak:

 

Kupiłeś nowego Mercedesa. W mercu był zepsuty silnik. Ogłosiłeś że Mercedes to słaba marka i już nic jej więcej nie kupisz. Uznałeś że polski fiat jest lepszy, bo od 10 lat masz działającego [wewnętrznego] malucha. Autentycznie. ;)

 

JBL to na prawdę dobra firma i nie oceniaj jej po jednostkowym, nawet swoim przypadku.

Link to comment
Share on other sites

Serwis JBL jaki by nie był działa dosyć sprawnie. Mimo różnych uciążliwości dla kupujących. Filtr oceniam jako dobry pomimo sporych kłopotów z nim. Reklamacja uznana bez żadnych problemów (ciekł i trochę hałasował - ale potrzebuję naprawdę bezgłośny...). Jutro ma przyjść kubeł na zamianę tego co dostałem w piątek.

Jest co prawda wysyp różnych osób, którym JBL greenline itp zaszwankowały i przyczyną tego może być jakaś inna produkcja "na Polskę" tak jak z chemią kuchenno-łazienkową.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Teraz na prawdę potrzebuje rady. Sprzedający nie chce zwrócić mi pieniędzy. Jak mogę go do tego zmusić ? Daje e-mail od niego :

 

Dzień dobry,

Nie mam Pan możliwości zwrotu pieniędzy. Towar jest używany i został

przez Nas przyjęty na reklamację. Natomiast po diagnozie urządzenie jest

sprawne i filtr jest jak najbardziej zgodny z zawartą umową kupna

sprzedaży. Reklamacja jest bezpodstawna, została przez Nas odrzucona.

Towar zostanie do Pana odesłany.

 

Ale przecież ja niby mogę zrezygnować bez podania powodu prawda ?

Ja nawet nie , że nie lubię ale znienawidziłem tą firmę po wsze czasy.

Link to comment
Share on other sites

Ale przecież ja niby mogę zrezygnować bez podania powodu prawda ?

Tak i masz na to tydzień, albo dwa...pytanie ile czekałeś. ;)

Ja nawet nie , że nie lubię ale znienawidziłem tą firmę po wsze czasy.

Reklamujesz w sklepie, nie u producenta... :lol:
Link to comment
Share on other sites

Federacja Konsumencka może i jest niezłym wyjściem , ale jeśli nawet , to chyba ważne jest jak długo już użytkujesz ten filtr. Poza tym , zobaczcie jak jest np .w przypadku zakupu butów lub płyt DVD . Pewnych towarów się po prostu nie wymienia jeśli zostały "użyte" (tym bardziej że sprzedawca naprawił usterkę )Nie wiem czy filtr wyjęty z opakowania i użytkowany choćby kilka dni podlega temu prawu ? Przecież został naprawiony. Wydaje mi się że to iż jesteś po prostu obrażony na firmę tylko za to że trafiłeś na wadliwy filtr to za mało aby domagać się wymiany. Dopóki masz gwarancję korzystaj z tego. Podobno dopiero po kilku naprawach masz prawo domagać się wymiany sprzętu. Powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Filtr chodzi źle i to wszystko. Firma JBL swoim modelem pokazała , że jest gdzieś w Afryce. A seria unimax 700 pokazuje klasę. Pewnie to coś i tak odsprzedam chociaż aż żal komuś to wciskać i kupię 7-setkę. Jestem po prostu zły a ty byś nie był ? Jakby nie mój stary bo ryby by dziś pływały ale do góry brzuchami ! Zgłosiłem sprawie do Uokik oraz myślę , że tu negatyw jest nieunikniony. Jedynie szkoda , że licytowałem z konta firmowego.

Link to comment
Share on other sites

. Jestem po prostu zły a ty byś nie był ? Jakby nie mój stary bo ryby by dziś pływały ale do góry brzuchami !

Pewnie że bym był . Przecież nie życzę Ci źle ;) Wymień sobie ten filtr jak da radę . Jestem jeszcze ciekaw czemu tak psioczysz na JBL :o Kupiłeś go wprost z fabryki ? To chyba raczej sprzedawca - dystrybutor - sklepikarz (jakkolwiek go nazwać ) stwarza Ci problemy a nie JBL.

Daj znać jak się ta sprawa skończy.

 

A na pocieszenie powiem Ci że miałem w rodzinie podobny przypadek tyle że z aparatem cyfrowym. Koniec końców tamta sprawa trafiła do sądu - niestety została przegrana , nie pamiętam czy trzeba było koszty rozprawy pokryć - ale zepsuty aparat został na pamiątkę :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

stwarza Ci problemy a nie JBL.

Też mi się wydaje że nie bardzo się dogadujemy w kwestii jak to w ogóle działa i kto tutaj jest winny. :P

Daj znać jak się ta sprawa skończy.

I dalsze ciągnięcie tematu, gdybologia, w tym momencie, nie ma sensu. Jak sprawa się rozwiąże, daj znać, otworze, nie zakładaj kolejnego tematu.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...