Skocz do zawartości

Kamienie do malawi


SZMIGLAK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc.

Zakładam akwa 450 l i chciałbym załatwić gdzieś skałki do malawi , a na kamieniach nie znam się w ogóle. W sklepach akwarystycznych chcą 13 zł/kg i uważam że to bardzo dużo. Jakie skały i gdzie można dostać. Okolice Wejherowa. Z góry dziękuję za okazałą pomoc.

Tak nawiasem mówiąc to mam z morza i nie wiem czy mogą być i nie szczególnie duże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam na składzie kamieni dostaniesz kamole za grosze. Najlepiej kup -wapień,ustabilizuje ci ph, powinno być 7,5-8,5ph jak polejesz octem i się pieni , jest ok.Kup 3-4 szt większych kamoli. Będą fajnie wyglądać. Nie sklejaj budek bo to wygląda nienaturalnie. Jeżeli będziesz miał możliwość ,to kup takie żeby były wysokie na jakieś 40-45 cm.Pyski będą pływać na całej wysokości słupa wody .Jeżeli nie dostaniesz wapienia ,możesz kupić łupek lub piaskowiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ja kupiłem kamienie tak jak niektórzy pisali wcześniej w składzie kamienia, w trójmieście powinieneś mieć tego dużo. Nie mam malawi ale tanganikę - warunki zbliżone. Kupilem piaskowiec - 0,50 gr za kg. W sumie kupilem ok 150 kg z tym, że poddałem ten kamień obróbce, z kątówką dzialałem żeby uzyskać formacje odpowiednie pod względem kształtu i wysokości, finalnie w baniaku jest tego ok 50 kg. W sklepach akwarystycznych nie kupuj kamienia bo zedrą z ciebie ostatni grosz. Jak to wygląda z piaskowcem możesz zobaczyć w galerii tam są fotki mojej tanganiki. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.