Skocz do zawartości

[65l] ogólne


Rekomendowane odpowiedzi

Akwarium :D

pojemność:65l

filtr:HJ-411B

grzałka+termostat:40W

oświetlenie:40Watt

Obsada ;)

5-neonków inessa

1-gubik

1-mieczyk

7-danio

2-kiryski

2-kardynałki

Roślinki i podłorze :P

roślinki:

-bacopa monieri

-sagitaria platyphyla

+ozdoba:korzeń

-podłorze;małek kamyczki o średnicy ok.2mm

Pytania :?::roll:

Akwarium dostałem od wujka. Razem z rybkami i roślinkami.Ja sam jestem początkującym akwarystą

więc nie wiem jeszcze za bardzo co i jak.Pytania są następujące;

-czy temperatura dla tych rybek jest dobra(22,5 C)?

-czy obsada jest dobra?

-jeśli jest zła to proszę o podanie przyczyny abym mógł to zmienić!?

 

Z góry dziękuje za porady :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obsada bardzo nie dobrana.

Kardynalki zimnolubne, co jest sprzeczne z reszta ryb. Poza tym sa stadne a masz tlyko 2.

Kiryski sa stadne a masz tylko 2...

1 GUPIK a nie gubik, i czemu tylko jeden?

Tak samo jak mieczyk,czemu jeden?

7 danio...

 

Ogólnie zupa rybna. Proponuję się zastanowić jaką chcesz mieć obsade a nie dawać pełno nie pasujących do siebie ryb.

 

Np zostawic neonki, dokupic kiryskow i zdecydowac sie czy gupiki czy mieczyki czy danio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przeciez mówię... Kardynalki oddaj, zostaw neonki, dokup kiryskow i sie zdecyduj czy chcesz gupiki czy mieczyki czy danio. Jak danio,neonki,kirsyski to po prostu oddaj tego mieczyka, gupika i kardynalki i dokup z 3 kiryski tego samego gatunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temperatura:

zależy jakie rybki chcesz zostawić. obecnie temperatura nie jest dobra dla wszystkich rybek jakie masz, bo maja one równe wymagania w tym względzie.

neon 22-25

gupik 21-23

mieczyk 20-26

danio (nie wiem jaki) 20-25

kirysek (nie wiem jaki) prawdopodobnie 22-25

kardynałek 18-23(?)

ogólnie dobrze byłoby być gdzieś po środku, a nie fundować rybkom skrajnych wartości.