Skocz do zawartości

Prośba o opinię-Temat: nawożenie Co2


Radosław
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

 

Proszę was o opinię najlepiej na podstawie własnych doświadczeń. Przymierzam się do skompletowania zestawu CO2.

 

 

Jestem pewien takich części jak:

 

1. Butka 1,5l

 

2. Reduktor Co2 z dwoma zegarami

 

3. Zaworek precyzyjny Qpneumatic

 

4. Zaworek przeciwzwrotny do co2

 

5. Wężyk poliuretanowy 6-4mm

 

6. Szklany licznik bąbelków

 

 

Jest to 6 elementów z którymi teoretycznie nie mam problemu, jeżeli ktoś uważa że należało by coś tutaj dodać będę wdzięczny za uwagi.

 

Zostały dwa elementy których nie jestem pewien

 

Pytanie:

 

1. Czy Elektrozawór jest konieczny/minusy/plusy? Jest to koszt około 100zł, stąd moje pytanie :)

2. Dyfuzor Co2, jaki byście polecili. Koszt kostki lipowej to 5 zł po reduktory za x... zł. Jak to się ma w praktyce (nie mam doświadczenia)?

 

Z góry dziękuję wszystkim za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tak jak kolega wyżej napisał elektrozawór to wygoda bo nie musisz zakręcać butli ja natomiast nie mam elektrozaworu i mam włączone co2 non stop 24h. Powiem tak jak masz kasę to kup jak nie masz to skompletuj bez jak męczące będzie zakręcanie butli to sobie dokupisz.

2. Ja używam dyfuzora ceramicznego i nie narzekam przy bimbrowni miałem kostkę lipową i także sprawdzała się doskonale tak jak wyżej jeżeli chcesz oszczędzić to kup kostkę za 5 zł a gdybyś był niezadowolony zawsze możesz zmienić na inny dyfuzor.

 

Podpowiem Ci jeszcze zwróć uwagę na szklany licznik bąbelków ja mam taki, z którego co jakiś czas uchodzi mi woda i myślę nad wymianą na jakiś lepszy np. jbl ma dość fajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach