Skocz do zawartości

dziurki w liściach i pełno korzonków


miszszczu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

akwarium 112 litrów od 3 miesięcy

nie pytajcie mnie proszę jakie podłoże - szczerze mówiąc nie wiem i się nie dowiem zapewne - dostałem od znajomego w workach, bez opisu, kupowane jednak było w akwarystycznym

Składało się z 2 rodzajów - na spód takie brązowe podłoże pod roślinki, na wierzchu biały żwirek

obsada:

1 bojownik

1+2 pielęgniczka kakadu

3 otoski ( za chwilę będzie 6)

7 kirysków

3 kosiarki (za chwile zmieniają właściciela)

9 danio czerwone (za chwilę zmieniają właściciela)

15 neon inessa

Jestem początkującym akwarystą, nie mam żadnej bimbrowni, CO2 i innych wynalazków, nie nawożę, testów wody nie mam i nie robię - po prostu uczę się i staram się to robić bardzo pomału nie szalejąc z nowościami w akwarium, nie leję żadnej chemii, wspomagaczy itp

standardowe akwarium AQUAEL PEARL - oświetlenie 2x24 Wat

z racji właśnie nieco słabego oświetlenia poprosiłem w sklepie o roślinki łatwe w hodowli i takie chyba otrzymałem bo do niedawna rosło wszystko pięknie

Niestety co dobre szybko się kończy

Jest problem z pewną roślinką - pojawiły się dziurki na listkach i wypuszcza bardzo dużo "korzonków" w pływających w wodzie jak na zdjęciu

ponadto na innej roślince obrzeża listków są takie jakby brązowawe - wszystko widać na fotce

Dołączona grafika

Zakładam że muszę zacząć nawozić - poproszę o poradę czym i jak

czy taki zestaw będzie ok http://allegro.pl/planta-activ-nawoz-mi ... 42111.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na przerybione akwarium i lekki syf w akwarium.

Ustabilizuj obsadę i posprzątaj tam dokładnie.

Przydałyby się testy. Ile świecisz?

przerybienie opanowanie - oddałem danio i kosiarki

syf - hmm co tydzień podmieniam wodę, dodatkowo odmulam dno , staram się dokładnie umyć filtry, grzałkę itp

testy będą robione dziś - dopiero dolecą testy

świecę 10 godzin dziennie

Odnośnik do komentarza