332mati332 Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 Witam, Mam duży problem, a mianowicie cały czas robi mi się w akwarium zielona woda. Wymieniałem wodę (ok. 15%) nawet dwa razy w tygodniu z marnym skutkiem. Kilkakrotnie wylewałem całą wodę a rybki na tydzień przenosiłem do cioci, ale efekt po ok. 2-3 tygodniach był ten sam (zielonawa woda). Rybki karmię troszkę. Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny. Mam akwarium 54l, a obsada to: - 2 zbrojniki lamparcie, - 2 kiryski pstre, - 3 prętniki karłowate, - 1 mieczyk, - 4 bystrzyki, - 6 noenów. Z góry dziękuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubujek Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 ja jestem nowicjuszem i sie nie za bardzo znam ale wiem ze podales za malo informacji, powinienes podac parametry wody, moze masz kolorowy zwirek, albo jakas ozdobe i od niego sie barwi woda, ale z tego co wiem kolor wody nie szkodzi rybkom (w przypadku korzeni, kokosow kiedy woda brazowieje), a no i po pierwsze to te zbrojniki rosna w akwariach do 40-50 cm i potrzebuja duzego zbiornika ponad metr, a Twoje 54L ma 50-60 cm, wiec jak one urosna to gdzie beda plywac skoro beda mialy tyle dlugosci co akwarium??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lopezz Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Jaki masz filtr , oświetlenie , rośliny , czy dodajesz jakieś nawozy? Ile czasu świecisz światło podaj więcej informacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
332mati332 Posted February 6, 2012 Author Share Posted February 6, 2012 Światło świece 12 h, mam jedną kryptokorynę, nie nawożę, mam Aquael model PAT i dokupiłem Cyclone zewnętrzny. A parametrów wody w najbliższym czasie nie będę w stanie sprawdzić, ponieważ nie ma w okolicy sklepu akwarystycznego. Link to comment Share on other sites More sharing options...