Skocz do zawartości

Dodatkowa Obsada do 140l


Abdiel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie.Jestem początkującym akwarystom.dostałem w spadku akwarium plus małą zżytą ze sobą obsadą choć trochę nie typową.

 

Akwarium nie typowe ma ok.140l o wymiarach 80x32x55 z czego 55 to wysokość.

Do tego obudowa robiona samemu 2x18W,1x10W + dodatkowo oświetlenie diodowe.

Filtr Aqela z lampą ultrafioletową o wydajności 500l/h

 

Po przygotowaniu akwarium jego dojrzeniu zasadzeniu roślin i zatopieniu korzenia dostałem w spadku także rybki.A dokładnie

 

Parkę Skalarów

Neonek czerwony x12szt

Młody Zbrojnik

 

Z tego co wyczytałem na forum teoretycznie nie powinno się trzymać skalarów razem z neonkami.Ale jak na razie nie robią sobie żadnych problemów i z tego co wiem u kolegi żyły prawie 2 lata i nie miał z nimi żadnych problemów.

 

Pomijając te fakty chciałbym się dowiedzieć jakie dodatkowo rybki mógłbym wpuścić do zbiornika głównie chodzi mi o rybki przydenne jak

Kirysek

Kosiarka

na pewno dopuszczę jeszcze jakiegoś Zbrojnika

No i ogólnie co myślicie o takim akwarium wielogatunkowym zbiornik jest dość wysoki więc myślę że dla pary skalarów powinno wystarczyć.Prosiłbym o szybka konsultację.

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie myślałem dzięki za rade a czy na razie mogę dopuścić 7 kirysków i powiedzmy 3 kosiarki no i jednego brakującego Zbrojnika. Tak powiedzmy na ok 3 tyg po tym czasie postaram się wymienić w sklepie zoologicznym moje Skalary na harem Kakadu czy w ogóle kiryski i kosiarki będą ze sobą żyły w zgodzie ? Po wymianie skalarów reszta oczywiście obsady by pozostała .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli obsada już w miarę znana czyli

 

 

-1+3 kakadu

- 1+1 zbrojnik niebieski

- 12 neon czerwony ewentualnie dokupię parę sztuk

- 7 kirysek.