Skocz do zawartości

Co dodać co ując ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym akwarystą lecz miałem kilka akwariów w swoim życiu lecz to jest jedno na które wydałem dużą ilość pieniędzy.Chciał bym się zapytać czy utworzone przeze mnie warunki życia dla ryb są w miarę do strawienia . Link do zdjęcia http://imageshack.us/photo/my-images/853/dscn3691p.jpg/

Prosze o porady :)

Pozdrawiam.

Ahh zapomniałem :)

A więc akwa 54 l

Filtr aquael 550l/h

Grzałka 100w (firmy nie pamietam)

Obsada:

Parka Pielęgniczek ramireza

Parka gurami ( niestety zostaly mi po akwa 112l które pękło)

10 x neon innesa

5 kirysków panda

Roślin niestety nie pamietam nazw

Oświetlenie standardowe 15w świetlówwka ale dodalem folię odbijajaca swiatlo pod nia wiec moze cos daje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prezentuje się dosyć przyjemnie, ale jak wyżej moczarkę gdzieś z tyłu i coś na pierwszy plan:) kusiłby mnie mały heniu ale obawiam się że oświetlenie będzie słabawe, a to jest dosyć wymagająca roślina. A powiedz jeszcze czy jakieś CO2 stosujesz?

Tak dodaje jakis specyfik niby 1 kropelke dziennie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory, ale mam pytanie to ty nie wiesz co stosujesz?? Odnośnie wyglądu:

- czarne tło

- moczarka jako 3 plan (może być nawet jako dodatkowe tło)

- kokos wstawić między moczarkę, a pozostałe rośliny (fajny efekt ukrytej groty :))

- Ja bym dała jeszcze coś na 2 plan i 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory, ale mam pytanie to ty nie wiesz co stosujesz?? Odnośnie wyglądu:

- czarne tło

- moczarka jako 3 plan (może być nawet jako dodatkowe tło)

- kokos wstawić między moczarkę, a pozostałe rośliny (fajny efekt ukrytej groty :))

- Ja bym dała jeszcze coś na 2 plan i 1

Wiem wiem co staosuje JBL ferropol 24 to jest co2 tak ja pisza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sory, ale mam pytanie to ty nie wiesz co stosujesz?? Odnośnie wyglądu: