Skocz do zawartości

Problem z NO3


yetusek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam akwa 72l zalane 2 tygnie temu, a oto obsada:

8 neon ines

2 kosiarki

4 molinezje żaglopłetwe

2 bocje siatkowane

+ roślinność

 

3 dni temu kupiłem test kropelkowy na NO3 firmy sera. Po zrobieniu testu wyszło mi, między 50 a 100 mg/l (bliżej 100) od razu podmieniłem wodę ( osmoza 0mg/l ) wczoraj 8l i dzisiaj też 8l i zrobiłem test. Nic się nie zmieniło:-( jestem nowicjuszem i czy coś robię nie tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz pH? być może powinieneś trochę zakwasić wodę przed próbą zbicia NO3. Bardzo prawdopodobne, że twoje testy kłamią, lub masz za dużo ryb ,za mały filtr ,za dużo karmisz masz rozkładające umarłe rybki ,masz za mało roślin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rybki karmię 2 razy dziennie małymi porcjami, mam 2 nurzańce 1 kabombę i jak dobrze pamiętam żabienicę. resztki pokarmu i oderwane roślinki usuwam odmulaczem co tydzień. Na samym początku miałem prętnika karłowatego ale po tygniu mi padł. Podałem raz nawóz Tetra plant Plantamin na samym początku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rybki karmię 2 razy dziennie małymi porcjami, mam 2 nurzańce 1 kabombę i jak dobrze pamiętam żabienicę. resztki pokarmu i oderwane roślinki usuwam odmulaczem co tydzień. Na samym początku miałem prętnika karłowatego ale po tygniu mi padł. Podałem raz nawóz Tetra plant Plantamin na samym początku

Dokup sobie rogatka i moczakrę. Są tanie i szybko rosną. Zredukują ci NO3 w przyszłośći.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test kropelkowy na NO3 firmy sera. Po zrobieniu testu wyszło mi, między 50 a 100 mg/l (bliżej 100) od razu podmieniłem wodę ( osmoza 0mg/l ) wczoraj 8l i dzisiaj też 8l i zrobiłem test. Nic się nie zmieniło:-( jestem nowicjuszem i czy coś robię nie tak??