Skocz do zawartości

100x35x25 nietypowe akwarium


Michael.Waw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad postawieniem dość nietypowego akwarium o wymiarach 100x35x25 (dł wys szer) w sumie 85,5 litra, co byście mi polecili do takiego akwarium, coś nietypowego i ciekawego myślałem o saulosi ze względu na ich piękne kolory, myślałem też o parze motylowców. Biotop nie gra roli, zaznaczam że nie jestem początkującym i nie mam zamiaru znowu hodować gupików czy pielęgniczek bo to już mam w innych akwariach w tym chce coś nietypowego. Czekam na jakieś ciekawe propozycje. Wiem że to nie za duże akwarium ale coś ciekawego na pewno się znajdzie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W standardowym 112l w którym można trzymać saulosi powierzchnia dna wynosi 2800 cm2 a w moim akwarium 2500 cm2 różnica nie jest znowu kolosalna a z tego co wiem pyszczaki są rybami terytorialnymi i najważniejsza jest powierzchnia dna i kryjówki. Więc nie rozumiem twojego stwierdzenia że za małe akwarium. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki jamniczek ma byc, ma się rozumiec?

Ktoś tu fajnie doradził te tęczanki, wogóle dobrze by było dać tu ławicę, krewetki, mini-raczki?

Jeśli akwarium jest niziutkie to również dobrze by to zniosły małe labiryntowce jak bajki i prętniki.

 

10-15x zwinnik jarzeniec/z. czerwonousty/prystelka/miedzik obrzeżony/tęczanka wernera/t. furycatus/neon innesa/bystrzyk czarny/b. barwny/b.ozdobny/razbora espei/barwieniec czarny

1x bojownik/1+2x prętnik

10-15x krewetki babaulti/rc/wp/yellow

 

 

20x bystrzyk amandy/neon simulans/razbora hengela/r. karłowata

8x otosek

1+2x p. kakadu

 

15x pstrążenica

1+2x p. kakadu/prętnik karłowaty

8x otosek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o Azji? Co do redukcji w tym zestawie:

- bojownik harem ( chyba że uda mi się kupić wielkopłetwa ale znając najbliższe sklepy będzie ciężko)

- Razbora klinowa x8