Skocz do zawartości

Jakie podłoże? Jak takie tło? Gdzie korzenie? [530]


Szczys
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem początkującym akwarystą, buduję zbiornik 150x60x60. Jako początkujący akwarysta mam masę różnych pytań, myślę że już na tyle zaawansowane mam plany co do zbiornika że mogę zadawać konkretne pytania :P więc do rzeczy.

 

Jakie podłoże? Więc podoba mi się bazalt taki ładny klimatyczny i czarny, ale.

Zbiornik będzie ogólny, roślinność bliżej nie sprecyzowana, będzie pochodziła z głównie z wycinek. Wizje mam taką aby wyłożyć ten bazalt ale też chcę mieć plażę na kiryski :) plaża w domyśle ma być wolna od roślin (żadnych dywanów) natomiast pod bazaltem wyłożę Sera soil heating set aby te roślinki mi niby lepiej rosły. Do tego systemu podgrzewania będę musiał zastosować jakieś inne podłoże pytanie jakie. Plaża ma mieć wymiary ok 50x30, 1/6 powierzchni dna czy to wystarczy powiedzmy na 8-12 kirysków? Jakie struktury powinny mieć te podłoża. Planuję też umieścić różne skałki w akwa, warto je umieścić na styropianie więc w podłożu mają być dziury wypchane styropianem??

 

Tło

Zainteresowała mnie SIATKA na MECH Czy dało by radę zrobić takie tło z siatki zarośniętej mchem?? Mogło by to cudacznie wyglądać :)

 

Korzenie

Gdzie w okolicach 3City lub wawy można znaleźć jakaś hurtowania/magazyn korzeni tak aby przyjść popatrzeć i wybrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mam ważne pytanie apropo podłoża.

 

 

jak ma wyglądać dokładnie jego struktura??

chciał bym bazaltowe z plaża powierzchnia do zagospodarowania to będzie te 150x60 mam dodatkowo Sera soil heating set

 

pilnie potrzebuje pomocz bo na dniach będę miał ten zbiornik...

 

chcę mieć sporo pole do popisu z roślinami zbiornik ma być ogólny

 

Chcesz ostrzeżenie,czy sam poprawisz pisownię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach